jaimy1 Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2009 wat gaan jullie als eerste doen als de ballad of gay tony er is gelijk met een missie aan de gang of gewoon even rond rijden??? ik ga als eerste de stad bekenen kijken of het is veranderd:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2009 Ik, ik ga missie's doen , niks zo interessant als de verhaallijn . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2009 Ik, ik ga missie's doen , niks zo interessant als de verhaallijn . idd,helemaal gelijk,ga ik ook doen,dan leer je alle personages gelijk goed kennen,en kan je de meeste veranderingen het beste zien.en R* heeft zelf gezegt dat je elke missie opnieuw kan doen greets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2009 Ik wacht gewoon af of het voor de PS3 uitkomt; als je me nie gelooft: er zijn meerdere topics over. Komt ie eenmaal: dan ga ik als eerste wat rondtoeren/neuzen en daarna missies doen!!! PS: de datum over gerucht dat dus die twee DLCS's uitkomen voor op de PS3 is tussen medio 2010 en 2011... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 18 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2009 (bewerkt) PS: de datum over gerucht dat dus die twee DLCS's uitkomen voor op de PS3 is tussen medio 2010 en 2011... Maar aangezien dit nooit bevestigd is geweest is het nutteloos om over zoiets te discussiëren . Want ik zie hier anders al een discussie uitbreken of de uitbreidingen nu wel of niet naar PS3/PC komen... Bewerkt: 18 september 2009 door Hearv94 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nieck456 Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2009 PS: de datum over gerucht dat dus die twee DLCS's uitkomen voor op de PS3 is tussen medio 2010 en 2011... Maar aangezien dit nooit bevestigd is geweest is het nutteloos om over zoiets te discussiëren . Want ik zie hier anders al een discussie uitbreken of de uitbreidingen nu wel of niet naar PS3/PC komen... Ik Hoop dat Ze op de PC uitkomen,,, want ik heb hem op de X/box en ik ga hem deze week kopen op PC.. dus ik hoop dat de DLC´c op de Pc uitkomen,.,. Greetzz.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrwhoopy Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2009 Gelijk aan de missie beginnen, ik kan niet wachten op de missies dat je parachute moet springen en dat je vasthoud aan de achterkant van die trein wagon en je wordt opgetild door die helicopter. en mocht er iets veranderd zijn in de stad dan zie je dat als je van punt A naar punt B rijdt in missies Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gregori Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2009 Waarschijnlijk eerst even m'n nieuwe safehouse bekijken. Hopen dat het wat mooier is dan The Lost huis, dat was nogal een krot. Verder kijken hoe Luis loopt, praat, reageert op mensen, kijken of er vernieuwing bij het mobieltje zijn. En daarna waarschijnlijk beginnen met de missies. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2009 Ik zal eerst de missie's gaan doen, en soms daartussen door even lekker een shootout doen. Daarna zal ik gewoon een beetje gaan kloten in de stad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randomcharacter Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2009 Paar missies doen, En dan heel veel submissies doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2009 eerst wat rond rijden en wat knallen met nieuwe wapens enzo en dan wat missies doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deluxo Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2009 Nou... ik ga meteen de missies proberen. En daarna een beetje touren en mensen neerknallen. Als ik de verhaallijn uit heb, ga ik cheaten... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FGras Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2009 Ik wacht gewoon af of het voor de PS3 uitkomt; als je me nie gelooft: er zijn meerdere topics over. Komt ie eenmaal: dan ga ik als eerste wat rondtoeren/neuzen en daarna missies doen!!!PS: de datum over gerucht dat dus die twee DLCS's uitkomen voor op de PS3 is tussen medio 2010 en 2011... Dat gaat geloof ik over 2 nieuwe DLC's De 1e 2 zullen denk ik nooit voor een andere console uit komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2009 Missies natuurlijk, daar koop ik die uitbreiding voor. En stel dat ik ergens een parachute kan vinden/cheaten, dan wordt dat het eerste wat ik ga doen. Als ik wat missies heb gespeeld bekijk ik even de multiplayer, daarna gewoon het uitspelen en kijken wat R* er van gemaakt heeft. Ik hoop dat het wel leuker wordt als TLAD, want dat vond ik eigenlijk best wel saai.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nieck456 Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2009 Ik wacht gewoon af of het voor de PS3 uitkomt; als je me nie gelooft: er zijn meerdere topics over. Komt ie eenmaal: dan ga ik als eerste wat rondtoeren/neuzen en daarna missies doen!!!PS: de datum over gerucht dat dus die twee DLCS's uitkomen voor op de PS3 is tussen medio 2010 en 2011... Dat gaat geloof ik over 2 nieuwe DLC's De 1e 2 zullen denk ik nooit voor een andere console uit komen. Nou ik denk dat hij nog wel op PC uitkomt... Is Natuurlijk ook voor een deel Microsoft.. ik hoop het teminste.. Anders moet ik snel mijn X-box Laten maken,, Stupid RROD.. wat kan je daar pissig om worde,, Greetzz >>> Door Hanneswasco: We gaan hier nu terug ontopic, de eerstvolgende die praat over de geruchten dat de DLC's naar PS3/PC uitkomen krijgt een warn. <<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.