Jump to content

GTA IV : TBOGT


jaimy1

Recommended Posts

Ik, ik ga missie's doen :Y , niks zo interessant als de verhaallijn ^_^ .

idd,helemaal gelijk,ga ik ook doen,dan leer je alle personages gelijk goed kennen,en kan je de meeste veranderingen het beste zien.en R* heeft zelf gezegt dat je elke missie opnieuw kan doen _O_

greets :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wacht gewoon af of het voor de PS3 uitkomt; als je me nie gelooft: er zijn meerdere topics over. Komt ie eenmaal: dan ga ik als eerste wat rondtoeren/neuzen en daarna missies doen!!!

PS: de datum over gerucht dat dus die twee DLCS's uitkomen voor op de PS3 is tussen medio 2010 en 2011...

Link to comment
Delen op andere websites

PS: de datum over gerucht dat dus die twee DLCS's uitkomen voor op de PS3 is tussen medio 2010 en 2011...

Maar aangezien dit nooit bevestigd is geweest is het nutteloos om over zoiets te discussiëren ;) .

Want ik zie hier anders al een discussie uitbreken of de uitbreidingen nu wel of niet naar PS3/PC komen... :7

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

PS: de datum over gerucht dat dus die twee DLCS's uitkomen voor op de PS3 is tussen medio 2010 en 2011...

Maar aangezien dit nooit bevestigd is geweest is het nutteloos om over zoiets te discussiëren ;) .

Want ik zie hier anders al een discussie uitbreken of de uitbreidingen nu wel of niet naar PS3/PC komen... :7

Ik Hoop dat Ze op de PC uitkomen,,, want ik heb hem op de X/box en ik ga hem deze week kopen op PC..

dus ik hoop dat de DLC´c op de Pc uitkomen,.,.

Greetzz....

Link to comment
Delen op andere websites

Gelijk aan de missie beginnen,

ik kan niet wachten op de missies dat je parachute moet springen

en dat je vasthoud aan de achterkant van die trein wagon en je wordt opgetild door die helicopter. :D

en mocht er iets veranderd zijn in de stad dan zie je dat als je van punt A naar punt B rijdt

in missies :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk eerst even m'n nieuwe safehouse bekijken. Hopen dat het wat mooier is dan The Lost huis, dat was nogal een krot. Verder kijken hoe Luis loopt, praat, reageert op mensen, kijken of er vernieuwing bij het mobieltje zijn. En daarna waarschijnlijk beginnen met de missies.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wacht gewoon af of het voor de PS3 uitkomt; als je me nie gelooft: er zijn meerdere topics over. Komt ie eenmaal: dan ga ik als eerste wat rondtoeren/neuzen en daarna missies doen!!!

PS: de datum over gerucht dat dus die twee DLCS's uitkomen voor op de PS3 is tussen medio 2010 en 2011...

Dat gaat geloof ik over 2 nieuwe DLC's

De 1e 2 zullen denk ik nooit voor een andere console uit komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Missies natuurlijk, daar koop ik die uitbreiding voor. En stel dat ik ergens een parachute kan vinden/cheaten, dan wordt dat het eerste wat ik ga doen. Als ik wat missies heb gespeeld bekijk ik even de multiplayer, daarna gewoon het uitspelen en kijken wat R* er van gemaakt heeft. Ik hoop dat het wel leuker wordt als TLAD, want dat vond ik eigenlijk best wel saai..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wacht gewoon af of het voor de PS3 uitkomt; als je me nie gelooft: er zijn meerdere topics over. Komt ie eenmaal: dan ga ik als eerste wat rondtoeren/neuzen en daarna missies doen!!!

PS: de datum over gerucht dat dus die twee DLCS's uitkomen voor op de PS3 is tussen medio 2010 en 2011...

Dat gaat geloof ik over 2 nieuwe DLC's

De 1e 2 zullen denk ik nooit voor een andere console uit komen.

Nou ik denk dat hij nog wel op PC uitkomt... Is Natuurlijk ook voor een deel Microsoft..

ik hoop het teminste.. Anders moet ik snel mijn X-box Laten maken,, Stupid RROD.. :duh:

wat kan je daar pissig om worde,, :cry::ch:

Greetzz :cya:

>>> Door Hanneswasco: We gaan hier nu terug ontopic, de eerstvolgende die praat over de geruchten dat de DLC's naar PS3/PC uitkomen krijgt een warn. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...