Jump to content

Al gecheat in San Andreas?

Simsfan88

Heb jij al gecheat in GTA San Andreas?  

1 lid heeft gestemd

1. 1. Heb jij al gecheat in GTA San Andreas?

• Ja, ik hou van cheaten.
      7
    • Ja, maar ik doe het af-en-toe.
      22
    • Nee, maar ik ga het nog wel doen.
      9
    • Nee, ik ga niet cheaten.
      15
    • Anders, namelijk...
      7
    • Ik heb geen San Andreas
      1

Recommended Posts

Ikzelf stem op "Nee, maar ik ga het nog wel doen". Ik wil eerst San Andreas verkennen, de missie's proberen uit te spelen en als ik hem heb uitgespeeld (als dat lukt zonder cheaten) dan ga ik wel wat voor de fun doen, zoals die bunnyhop cheat enzo. :)

Delen op andere websites

:)+Jun 10 2005, 03:59 PM-->

QUOTE(Missie helper..:) @ Jun 10 2005, 03:59 PM)
Ik heb em 100 procent uitgespeeld en ik vind het nu een beetje saai dus ik ga maar affentoe een paar Cheats uitproberen :huh: <_< <_< :)

100%!! :blink: nu al??

Hoe lang heb je dan wel niet al gespeeld??

Delen op andere websites

Anders namelijk..

Ik was gewoon aan het cruisen in mn pimp bak [totaal 20.000 waard], zegt mn SA ineens: 'Cheat activated'.. Waarschijnlijk heb ik op 'W, A, S en D' gedrukt waar een cheat uit ontstond. Grappig.. :lol: Al weet ik nog steeds niet welke cheat het was, ik zie niks veranderen.

Delen op andere websites

Jepz, ik heb al gecheat in SA. Als ik ergens sta, heel ver van de weg af, heb ik geen zin om 10 minuten te rennen. Dus dan doe ik een code om een auto te krijgen ofzo. Maar verder heb ik niet gecheat. Alleen de onbelangrijke cheats.

Delen op andere websites

ik niet... kan ook niet

ik heb sa wel maar ik heb geen dvd-rom speler

dus kan ik em niet spelen... meestal cheat ik in het begin... Btje uitproberen enzo, verder speel ik het spel dan zonder cheats

Delen op andere websites

Hmmm ja, ik heb ohdude en jumpjet gedaan, want ik wou effe kijken hoe de besturing van die 2 en de shamal ging ... wel relaxed op zich (op de hydra na)

Ik ben ook naar de horse tracks geweest, op het sloomste paard gewed (mislukt een paarkeer, dan restore je gewoon je savegame en doet het opnieuw) daardoor is mijn geld vertwaalfvoudigd, en toen nog eens een keer verelfvoudigd... maar dat is geen cheat... dat is gewoon een trucje om makkelijk geld mee te verdienen, toch?

Delen op andere websites

ik niet... kan ook niet

ik heb sa wel maar ik heb geen dvd-rom speler

dus kan ik em niet spelen... meestal cheat ik in het begin... Btje uitproberen enzo, verder speel ik het spel dan zonder cheats

Waarom post je dan überhaupt?

Delen op andere websites

ik cheat alleen als ik voor de lol ff wil rond vliegen en wil parachute springen zo heb ik al in alle 3 de steden gelopen zonder 4 sterren of meer (had net 3 missies gespeeld)

maar alleen gedaan om uit te checken ik save niet met cheats alle missies nog gespeeld zonder cheats ik gebruik eigenlijk maar 3 cheats never wanted, have parachute en hydra

Delen op andere websites

ik cheat alleen als ik voor de lol ff wil rond vliegen en wil parachute springen zo heb ik al in alle 3 de steden gelopen zonder 4 sterren of meer (had net 3 missies gespeeld)

maar alleen gedaan om uit te checken ik save niet met cheats alle missies nog gespeeld zonder cheats ik gebruik eigenlijk maar 3 cheats never wanted, have parachute en hydra

Neemt een beetje de fun eraf denk..

Ik ben nu rond de 45% zonder cheats, bevalt me prima, de funny cheats zal ik op 100% nog wel is proberen

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...