Jump to content

Al gecheat in San Andreas?

Simsfan88

Heb jij al gecheat in GTA San Andreas?  

1 lid heeft gestemd

1. 1. Heb jij al gecheat in GTA San Andreas?

• Ja, ik hou van cheaten.
      7
    • Ja, maar ik doe het af-en-toe.
      22
    • Nee, maar ik ga het nog wel doen.
      9
    • Nee, ik ga niet cheaten.
      15
    • Anders, namelijk...
      7
    • Ik heb geen San Andreas
      1

Recommended Posts

Ik heb op anders gestemd.

Als ik in een good mood ben dan speel ik missie's.

Als ik in een bad mood ben dan cheat ik.

Maar als ik cheat heb ik een gouden regel. Kom niet dichter dan 50meter bij de safeplace B) .

Delen op andere websites

Normaal cheat ik nooit, maar ik heb nu de cheat gedaan dat ik 250 k eerbij kreeg, anders moest ik bij de missies op de countyside super lang rijden om te kunnen saven, dus heb ik dat maar gedaan dat ik een paar safehoused kan kopen. Voor de rest doe ik ook wel cheats voor de fun, maar dan save ik niet.

Delen op andere websites

Nee zoalng ik Sa al heb heb ik nog niet gecheat heb de missies gewoon zonder gedaan, maar met een extra memory card kan ik de verleiding niet weerstaan en cheat ik wel eens zo af en toe :unsure:

Delen op andere websites

Ik stem op "nee" want ik ga eerst alle missies uitspelen. En later als ik de game niks meer aan vind gooi ik de realiteit om voor fun. :lol: Dus cheaten, met ViceCity heb ik ook altijd gecheat en daar had ik zeer veel spijt van omdat ik zon duur spel had gekocht in de winkels en dan is die game al na een weekje helemaal uitgespeeld en nu ben ik no niet zo gek ver met san andreas maar het is wel leuk zonder cheats :D

Delen op andere websites

Jazeker, ik cheat af en toe. Maar ik heb m'n regels ervoor. Ik cheat niet om verder te komen in de missies, in het verhaal. Ik cheat wel om echt lekker met de SA wereld te spelen. Want wat is er nog heerlijker om zes sterren te halen, door alles wat loopt neer te schieten en proberen het zo lang mogelijk uit te houden tegen het leger..? Of basejumpen van bruggen en wolkenkrabbers? Of alle "pimp-bare" auto's vet te pimpen en met alle gepimpte wagens op een rij screenshots maken..?

Kortom, als ik ff geen zin heb in de missies, kan ik me uren vermaken door met de cheats het maximale uit SA te halen. En om dingen te doen waar je in de missies geen kans voor krijgt.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...