ronnie325 Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 hoi ik heb een gta sanandreas server maar ik heb nog wat admins nodig en een goede scripter die even een leuk mapje kan maken en kan maken tot een server ik heb gewoon een mooie mapje nodig met stunt kill en race nodig meschien weet iemand wel een persoon MVG ps mijn email adress is <knip> Reageren
.Timothy Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 Ik wil je niet meteen gaan afkraken hoor, maar 'even voor iemand een map en een server maken' is eigenlijk niet zo simpel om te doen. Veel mensen denken dat het zo gepiept is, dat je even een server en/of map voor iemand maakt en dat het daarmee gedaan is. In dat soort dingen gaan veel, heel veel werk en inspanningen zitten. Wil je een server starten, zorg dan dat je heldere plannen, ideeën en -uiteraard- originaliteit hebt. En nog veel belangrijker: dat je zelf al iets hebt. Wij zijn niet in staat om voor jou een server te maken en dat je dan meteen mensen trekt. Dat doe je niet even. Veel mensen mensen beginnen zo hoor, daar niet van.. Mijn tip: ga zelf eerst eens aan de slag met het scripten en zoek wat ideeën, of (simpel) download een voorgebakken script van het officiële SA-mp forum. E-mailadressen plaatsen is niet toegestaan, daarom verwijderd. Topic verplaatst vanuit SA: Technische Problemen naar het San Andreas Multiplayer-forum. Reageren
Wu-Zi-Mu Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 Als je een eigen server wil heb je onder andere ZELF scripting kennis nodig, dus ik zou zeggen lees ff de PMTL en probeer zelf eens een paar dingen uit Reageren
ronnie325 Geplaatst: 19 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2009 Als je een eigen server wil heb je onder andere ZELF scripting kennis nodig,dus ik zou zeggen lees ff de PMTL en probeer zelf eens een paar dingen uit k heb het al eens eerder gedaan Reageren
Wu-Zi-Mu Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 Zeg dat er dan even bij Reageren
gamermax Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 hoi ik heb een gta sanandreas server maar ik heb nog wat admins nodig en een goede scripter die even een leuk mapje kan maken en kan maken tot een server ik heb gewoon een mooie mapje nodig met stunt kill en race nodig meschien weet iemand wel een persoon MVG ps mijn email adress is <knip> waar gaat het om om een site of gta server? Reageren
Ixecube Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 hoi ik heb een gta sanandreas server maar ik heb nog wat admins nodig en een goede scripter die even een leuk mapje kan maken en kan maken tot een server ik heb gewoon een mooie mapje nodig met stunt kill en race nodig meschien weet iemand wel een persoon MVG ps mijn email adress is <knip> waar gaat het om om een site of gta server? Wat zoek je precies? Een map, wat voor een map? Wat wil je erin waar moet je de map aangepast hebben ect ect, meer informatie graag. Groeten, Jasper Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.