Davedavy Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 Ik heb een probleem met handling... Bij iemand anders pc deed hij het wel :S Ik wou de hotring lkr snel laten aan (zo'n 500 km/p ) Dat ging uitstekend bij iemand anders pc, dus ik wou het ook bij mij maar: Als ik de lijnen verander komt er dit te staan: Maar ook raar is dat bij iemand anders de cijfers heel dicht bijeen staan en bijmeen heel erg uiteen : Alleen heeft hij windows xp en ik vista... Ik wil het heel graag help me aub Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 In principe is dit wel goed. Dat die cijfers zo dicht bij elkaar staan is niet erg. Het werkt ook wel zonder dat recht te zetten. Maar als je dat hebt ingevoerd en je slaat het dan gewoon op, krijg je dan die foutmelding? Want het zou gewoon moeten werken. Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 Kopieër handling.cfg plak hem in je bureau blad, verwijder 'm dan uit je data map. Open dan handling editor en dan moet je een path kiezen voor handlig.cfg, die nu dus in je bureaublad zit. Kies die path, dus normaal; C:\Documents and Settings\*User*\Bureaublad\Handlig.cfg *User*: De accountnaam van je PC. Bewerk dan de handling en sla 'm dan op. Sleep dan handlig.cfg vanaf je bureaublad naar je data map en je bent klaar. Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.