QinX Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 gisteren heb ik van uit de makro een goeie headset gekocht, een Fujitsu Siemens HS7100U Dolby Headphone (27 euro ^^), met 7.1 channel surround geluid, die ik in vergelijk met de Logitech Gamer headsets en de sennheiser headset veel beter vind voor te gamen.en je moet niet komen met die smoesjes dat het met een slechte geluidskaart is, want ik heb ze allemaal op me eigen laptop kunnen uittesten! Het is ook een kwestie van gehoor. Iedereen ervaart geluid anders. En ik denk dat Scrtz en ik dan net wat gevoeliger voor zijn hierin. Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 @ hierboven: ik ben toevallig dat soort mensen die zelfs het minste metalig geluidje of zelfs de kleinste hapering (0.5 seconden was tot nu toe men record ^^) kan horen bij gelijk welk geluid. @limbolander: ik heb met zo'n uitbreidingskaart voor de laptop er een geluidskaart met Dolby Digital 3D audio op, uitbreidbaar tot een supermultimediakaart waarop ik 7.1 surround sets op zou kunnen aansluiten, zuiverder geluid heb ik nog niet kunnen vinden. Reageren
Limbolander Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 @ hierboven: ik ben toevallig dat soort mensen die zelfs het minste metalig geluidje of zelfs de kleinste hapering (0.5 seconden was tot nu toe men record ^^) kan horen bij gelijk welk geluid.@limbolander: ik heb met zo'n uitbreidingskaart voor de laptop er een geluidskaart met Dolby Digital 3D audio op, uitbreidbaar tot een supermultimediakaart waarop ik 7.1 surround sets op zou kunnen aansluiten, zuiverder geluid heb ik nog niet kunnen vinden. dat is al beter ja want dat standaard onboard geluid van laptops vind ik maar waardeloos.. Je kunt sowieso virtueel geluid regelen, zet in Windows geluidopties je setup op 7.1, in je geluidskaartinstellingen mits het mogelijk is synchroniseren met windows opties uitzetten en het daar op koptelefoon of 2.1 zetten 100% dat dat al een stuk beter klinkt. Reageren
QinX Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 laptops hebben ook niet zo'n goed geluid hoor als ik me koptelefoon in me laptop duw dan baal ik gewoon hard hoe waardeloos me geluid ineens is vergeleken met me pc maarja ^^ Hij zeg volgens mij ook dat hij dan ook een externe geluidskaart heeft. Net zo als jij een dedicated geluidskaart hebt in plaats van crappy onboard sound Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 22 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2009 (bewerkt) Nu heb ik nog zo'n vraag he, hebben deze headsets ook echt een goed bas? Ik denk maar dat ik voor de Steelseries Siberia ga. http://www.muizenshop.nl/p/steelseries-sib...set-black/5910/ Bewerkt: 22 september 2009 door stefaneke Reageren
Limbolander Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Geplaatst: 25 september 2009 Nu heb ik nog zo'n vraag he, hebben deze headsets ook echt een goed bas?Ik denk maar dat ik voor de Steelseries Siberia ga. http://www.muizenshop.nl/p/steelseries-sib...set-black/5910/ steelseries siberia is het goedkoopste bij www.ncthestore.nl De bass van de Siberia vind ik zelf meer als voldoende, maar natuurlijk is dit ook weer persoonlijk, en ligt het eraan wat voor muziek jij luistert. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Geplaatst: 25 september 2009 laptops hebben ook niet zo'n goed geluid hoor als ik me koptelefoon in me laptop duw dan baal ik gewoon hard hoe waardeloos me geluid ineens is vergeleken met me pc maarja ^^ Huh? Mij laptop heeft anders toch echt een vette sound! Reageren
Thundercover Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Geplaatst: 25 september 2009 Limbolander heeft het over laptops in het algemeen. Als jouw laptop dus wel goed geluid geeft, dan is die daar een uitzondering op. Maar bij de aanschaf van een laptop/headset moet je er niet vanuit gaan dat een laptop goed geluid geeft. Reageren
Limbolander Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Geplaatst: 25 september 2009 Limbolander heeft het over laptops in het algemeen. Als jouw laptop dus wel goed geluid geeft, dan is die daar een uitzondering op. Maar bij de aanschaf van een laptop/headset moet je er niet vanuit gaan dat een laptop goed geluid geeft. en niet te vergeten: Het is ook een kwestie van gehoor. Iedereen ervaart geluid anders. >>> Door Thundercover: Inderdaad! Zelf merk ik ook niet zo snel het verschil. <<< Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 25 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2009 Nu heb ik nog zo'n vraag he, hebben deze headsets ook echt een goed bas?Ik denk maar dat ik voor de Steelseries Siberia ga. http://www.muizenshop.nl/p/steelseries-sib...set-black/5910/ steelseries siberia is het goedkoopste bij www.ncthestore.nl De bass van de Siberia vind ik zelf meer als voldoende, maar natuurlijk is dit ook weer persoonlijk, en ligt het eraan wat voor muziek jij luistert. Gekocht! En ik luister eigenlijk alles, van Ouwe meukmuziek tot hardstyle . Natuurlijk is het ook voor gaming. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.