Jump to content

Savegames?


Rinaldootje

Recommended Posts

Er is een kans dat mijn PC binnenkort word leeggehaald. En met al mijn andere spellen heb je dan het geval dat als je de savegames niet opslaat dat je ze dan kwijt bent.

Ik weet van ieder spel welk bestandje ik moet hebben voor mijn savegames. Allen GTA: IV nog niet.

mijn vraag dus is.

Waar kan ik mijn savegames vinden voor GTA: IV?

Of worden die savegames op mijn Windows live account opgeslagen dat ik dus gewoon zelfs op een andere PC alleen hoef in te loggen om verder te kunnen spelen.

Groetjes

Rinaldootje :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan deze vinden in Mijn Documenten => Rockstar Games => Savegames

Weet je dat zeker? Het is namelijk verkeerd.

Rinaldootje, als je de zoekfunctie had gebruikt dan vond je makkelijk dat je savegames in deze map stonden:

Vista:

C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames

XP:

C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\savegames

Daarin staat een mapje genaamd user_***... en daarin staan je savegames. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kom niet verder dan gebruikersnaam aangezien ik daarna geen Appdata kan vinden. Ja ik heb vista.

Ik kom hier dus echt niet meer uit.

Ik heb wel zo dat als ik in een mapje van GTA:IV kom dan staan daar 2 mapjes met de naam User music en Video's Niks met savegames.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kom niet verder dan gebruikersnaam aangezien ik daarna geen Appdata kan vinden. Ja ik heb vista.

Ik kom hier dus echt niet meer uit.

Ik heb wel zo dat als ik in een mapje van GTA:IV kom dan staan daar 2 mapjes met de naam User music en Video's Niks met savegames.

omdat het application data mapje verborgen staat bij jou in dat geval,ik weet niet meer precies hoe je dat ook alweer zichtbaar moet maken,ik zoek het zometeen ff voor je uit.

greets :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

@Hanneswasco: Dankje het is gelukt. Heb een back-up gemaakt ^^

@Jobator: Het is me al gelukt. Maar ik zou het nog wel natuurlijk op prijs stellen als je mij wilt vertellen hoer in mappen zichtbaar kan maken. Kan me altijd nog van pas komen. Maar dat kan je me ook via PB doen.

Laat dit topic maar rusten. Voor andere mensen ook nog hulp nodig hebben.

EDIT: @GTATom: Kan je 1. in PB vertellen en 2. (Ik laat het lekker staan, heeft wel wat grappigs.)

Bewerkt: door Rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

@Hanneswasco: Dankje het is gelukt. Heb een back-up gemaakt ^^

@Jobator: Het is me al gelukt. Maar ik zou het nog wel natuurlijk op prijs stellen als je mij wilt vertellen hoer in mappen zichtbaar kan maken. Kan me altijd nog van pas komen. Maar dat kan je me ook via PB doen.

Laat dit topic maar rusten. Voor andere mensen ook nog hulp nodig hebben.

Even een klein verandering: er staat "hoer"... Wat bedoel je daarmee?

PS: ja ik weet dat het wat offtopic is...

>>> Door Hanneswasco: Als je weet dat het offtopic is, waarom post je dan? Een simpele PB kon dit probleem ook oplossen. 'Hoer' is gewoon een typfout en als je een beetje denkt dan weet je wel wat hij bedoelde.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

(in mijn geval dan):

Wanneer ik bestanden heb die ik niet kan vinden, dan is er ergens in die blauwe balk onder "Bestand, bewerken, beeld enz." een knopje met de naam 'Compaliteitsbestanden' als je daarop klikt worden alle andere bestanden zichtbaar die verborgen zijn. Wanneer je het mapje sluit en later weer teruggaat moet je waarschijnlijk weer hetzelfde doen.

2eyw6ts.png

@Hierboven, hij bedoelt "...Hoe ik...."

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

ik zeg niet dat jullie advies slecht is maar het werkt niet het kan ook zijn omdat ik windows 7 heb.

heeft de savedata ook een naam want miss. kan ik daar opzoeken??(als het overal de zelfde naam heeft)

In Windows 7 moet het hetzelfde zijn als in Windows Vista, dus normaal moet je ook gewoon het pad intypen in de adresbalk (zoals ik in mijn voorgaande post heb uitgelegd). De savegames heten altijd SGTA4**.b, waarin ** een nummer van 00 tot en met 12 is, dit staat voor het nummer van je savegame (00 is het eerste, 01 het tweede, ... en 12 is de autosave).

Link to comment
Delen op andere websites

ik zeg niet dat jullie advies slecht is maar het werkt niet het kan ook zijn omdat ik windows 7 heb.

heeft de savedata ook een naam want miss. kan ik daar opzoeken??(als het overal de zelfde naam heeft)

ook gewoon niet lezen he?

ik zie al dat jij je savegam,es neit hoeft te backuppen omdat je tijdens de installatie ook gewoon op nee kunt klikken, vervolgens zegt rinaldootje het nog eens duidelijk, maar nog steeds wil je ze gaan back uppen, mis ik iets of lees jij gewoon de helft niet?

Link to comment
Delen op andere websites

ik zeg niet dat jullie advies slecht is maar het werkt niet het kan ook zijn omdat ik windows 7 heb.

heeft de savedata ook een naam want miss. kan ik daar opzoeken??(als het overal de zelfde naam heeft)

ook gewoon niet lezen he?

ik zie al dat jij je savegam,es neit hoeft te backuppen omdat je tijdens de installatie ook gewoon op nee kunt klikken, vervolgens zegt rinaldootje het nog eens duidelijk, maar nog steeds wil je ze gaan back uppen, mis ik iets of lees jij gewoon de helft niet?

wat heb jij in vredesnaam?? altijd maar commetaar hebben op mij

Link to comment
Delen op andere websites

ik zeg niet dat jullie advies slecht is maar het werkt niet het kan ook zijn omdat ik windows 7 heb.

heeft de savedata ook een naam want miss. kan ik daar opzoeken??(als het overal de zelfde naam heeft)

ook gewoon niet lezen he?

ik zie al dat jij je savegam,es neit hoeft te backuppen omdat je tijdens de installatie ook gewoon op nee kunt klikken, vervolgens zegt rinaldootje het nog eens duidelijk, maar nog steeds wil je ze gaan back uppen, mis ik iets of lees jij gewoon de helft niet?

wat heb jij in vredesnaam?? altijd maar commetaar hebben op mij

ga daar maar eens over nadenken, het staat dik in mijn post.

Ik erger me echt dood aan mensen die gewoon de helft van een post lezen en vervolgens gewoon door blijven vragen, terwijl als je die ene post had gelezen je al lang had geweten dat het voor een her installatie niet nodig is dat je je savegames back-upped

Link to comment
Delen op andere websites

ik zeg niet dat jullie advies slecht is maar het werkt niet het kan ook zijn omdat ik windows 7 heb.

heeft de savedata ook een naam want miss. kan ik daar opzoeken??(als het overal de zelfde naam heeft)

ook gewoon niet lezen he?

ik zie al dat jij je savegam,es neit hoeft te backuppen omdat je tijdens de installatie ook gewoon op nee kunt klikken, vervolgens zegt rinaldootje het nog eens duidelijk, maar nog steeds wil je ze gaan back uppen, mis ik iets of lees jij gewoon de helft niet?

wat heb jij in vredesnaam?? altijd maar commetaar hebben op mij

Wesley kan minder heftig reageren maar ik snap zijn irritatie wel.

Er is al meerder malen vertelt dat de savegames idd niet gebackupt hoeven te worden en hoe je houdt.

Jij gaat dan weer vragen waar je het kan vinden terwijl het toch duidelijk gezegd is.

Dit is niet zeiken of commentaar hebben, dit is iets duidelijk maken. ^_^

Dus ik sat voor het grootste deel aan wesley's kant

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...