wesley123 Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 dat kan dus niet, daarom moet je eerst zeker weten dat alles goed is. je zult een besturingssysteem(bijvoorbeeld ubuntu, die gratis te downloaden is) op de externe schijf moeten installeren wil je wat draaien, aangezien de harde schijf wss kapot is. Reageren
Damos Geplaatst: 19 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2009 Maar hoe kom ik dan gewoon weer aan windows want dit is echt rot. trouwens ik voelde wel activiteit in de gewone hdd toen ik de computer aanzette. Is dat een goed teken? >>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerkknop.<<< Reageren
wesley123 Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 waarop wou jij windows dan gaan installeren? je hebt een cdtje nodig wil je het installeren, daarom zei ik ook van ubuntu, dan kun je checken of de harde schijf kapot is en het besturingssysteem als back up gebruiken. Reageren
Damos Geplaatst: 19 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2009 Huhum ik heb er nog een van Windows XP. Of kan ik de hdd in de external case stoppen en op een andere pc testen of hij hier word herkent? >>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerkknop.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.