THA VINK Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Een gast bij mij uit de klas zegt dat je voor gta sa op de computer een dvd rom nodig hebt. is dat zo? :blink: :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Ja die moet je hebben. Werd toevallig netjes bij mij in de winkel vermeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THA VINK Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 ok thanx he B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommieguN Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Het is een DVD speler, niet een DVD Rom. Een DVD rom is het, in dit geval San Andreas, spel zelf. Die dingen zijn tegenwoordig voor een prikkie te koop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wiebelo Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 je zouw hem kunnen kopen en daarna downloaden (dat is als het goed is hardstikke LEGAAL) je mag downloaden als je het echte spel al heb en dan moet je het gedownloade bestand gewoon mounte en cracke (VERGEEFF ME AL HET ILLIGAAL IS MAAR IK DACHT DAT HET LEGAAL WAS OMDAT JE ER AL VOOR HAT BETAALT dat staat er vaak!!!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wiebelo Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 (ik koop altijd spellen hoor) ps dr is ook een cd versie te downloaden (alchol clone nogwat als het goed is) MAAR KOOP EERST DE DVD ANDERS DOE JE R GAMES SCHADE AAN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
exa Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Dus mag je ook, al heb je het op de PS2, en dan downloaden op de PC? Of is dat wel illegaal? :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yohan Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Ik denk dat het zo en zo illegaal is hoor... <_< Het klinkt namelijk niet logisch.. :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wiebelo Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 downloade voor pc terwijl je ps2 hebt is denk illigaal 2 andere versies Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
exa Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Shit.. dan ben ik illegaal bezig.. :blink: :huh: Hmm.. is toch niet zo erg? :unsure: Ik heb m wel op PS2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Geen warez jongens en illegale dingen. Ook al heb je hem voor de ps2 gewoon de pc versie ook kopen. Er staat hierop een ban bij ons als je over illegale versies praat. En als je hem normaal koopt heb je nog garantie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
exa Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 (bewerkt) Ohw.. ik dacht dat je niet links van warez mag geven.. :unsure: Dus nu ook niet prate.. :o Sorry Ik ben stil.. Bewerkt: 11 juni 2005 door exa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 je mag geen warez request en of links geven. zo niet dan zijn de gevolgen voor jou :-) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.