Jump to content

hot coffee -mod behaalt planet.

X-Zero

Recommended Posts

Dank je voor de tip, X-zero.

Ik heb de telefoon naast me liggen, ik zit te wachten op een uitnodiging van barend en van dorp :) :)

gefeliciteerd.

Jammer dat er bij die links niet gtaforum staat.

Delen op andere websites

Dank je voor de tip, X-zero.

geen dank stuur maar geld :puh:

Ik heb de telefoon naast me liggen, ik zit te wachten op een uitnodiging van barend en van dorp :) :)

mag ik mee :puh:

wat ik raar vind op gtagames staat

Met deze mod kun je eindelijk zien wat er gebeurd als CJ na een date gaat "koffie-drinken". Sterker nog, je moet de acties voor een deel zelf besturen.

Om sneller van deze activiteiten te kunnen genieten, zijn alle vriendinnen vanaf het begin beschikbaar om te daten, en willen ze vanaf het begin "koffie-drinken".

Deze mod is niet geschikt voor personen onder de 18

(dikgedrukt is het belangrijkste)

gta sa is toch sowieso voor 18+

Delen op andere websites

en nu is die mod weeral released!

goed bezig PatrickW :exclamation: :exclamation: :exclamation:

hoet het staat bij GtaGames:

Hot Coffee Mod V2 released!

PatrickW heeft zojuist de Hot Coffee Mod V2 gereleased. (Niet geschikt voor personen onder de 18 jaar)

In deze nieuwe release zijn de vriendinnen helemaal naakt tijdens het 'koffie drinken'.

Om de vriendinnen makkelijker bereikbaar te maken, heeft Craig Kostelecky zijn"Opened up" mod ter beschikking gesteld. Dus nu kun je zonder cheats direct naar de andere gebieden om je vriendinnen te bezoeken.

In deze mod is tevens een tool opgenomen, waarmee je zonder deze mod zelf te installeren toch van de ongecensureerde actie kunt genieten, hoewel je de vriendinnen dan wel op de normale manier moet ontmoeten en versieren om tot het 'koffie drinken'-gedeelte te komen.

Met deze tool kun je namelijk de "censuur" vlag in een lopend spel of in een savefile aanpassen. Op deze manier is het mogelijk gewoon je reeds bestaande savefile door te spelen, maar nu met ongecensureerd 'koffie drinken'.

De mod valt hier te downloaden.

Bewerkt: door gertjeu
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...