X-Zero Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 planet.nl vond het wel leuk om te plaatsen over de mod van patrickw lees maar klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 klopt eigenlijk niet--CJ heeft zijn broek nog aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Wow Patrickw get famous. Het staat zelfs op Planet.nl! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Dank je voor de tip, X-zero. Ik heb de telefoon naast me liggen, ik zit te wachten op een uitnodiging van barend en van dorp :) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Dank je voor de tip, X-zero.Ik heb de telefoon naast me liggen, ik zit te wachten op een uitnodiging van barend en van dorp :) gefeliciteerd. Jammer dat er bij die links niet gtaforum staat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 en patrickW staat ook bij *klik* proficiat patrickw :thumbsup: :kickass: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Dank je voor de tip, X-zero. geen dank stuur maar geld Ik heb de telefoon naast me liggen, ik zit te wachten op een uitnodiging van barend en van dorp :) mag ik mee wat ik raar vind op gtagames staat Met deze mod kun je eindelijk zien wat er gebeurd als CJ na een date gaat "koffie-drinken". Sterker nog, je moet de acties voor een deel zelf besturen. Om sneller van deze activiteiten te kunnen genieten, zijn alle vriendinnen vanaf het begin beschikbaar om te daten, en willen ze vanaf het begin "koffie-drinken". Deze mod is niet geschikt voor personen onder de 18 (dikgedrukt is het belangrijkste) gta sa is toch sowieso voor 18+ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 hier dat krijg je als je op die link van hot coffee klikt waarom niet naar gta games Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Omdat GTAGarage de primary download plek is. Wij zijn secundary als ik het goed begreep Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 (bewerkt) en nu is die mod weeral released! goed bezig PatrickW :exclamation: :exclamation: :exclamation: hoet het staat bij GtaGames: Hot Coffee Mod V2 released! PatrickW heeft zojuist de Hot Coffee Mod V2 gereleased. (Niet geschikt voor personen onder de 18 jaar) In deze nieuwe release zijn de vriendinnen helemaal naakt tijdens het 'koffie drinken'. Om de vriendinnen makkelijker bereikbaar te maken, heeft Craig Kostelecky zijn"Opened up" mod ter beschikking gesteld. Dus nu kun je zonder cheats direct naar de andere gebieden om je vriendinnen te bezoeken. In deze mod is tevens een tool opgenomen, waarmee je zonder deze mod zelf te installeren toch van de ongecensureerde actie kunt genieten, hoewel je de vriendinnen dan wel op de normale manier moet ontmoeten en versieren om tot het 'koffie drinken'-gedeelte te komen. Met deze tool kun je namelijk de "censuur" vlag in een lopend spel of in een savefile aanpassen. Op deze manier is het mogelijk gewoon je reeds bestaande savefile door te spelen, maar nu met ongecensureerd 'koffie drinken'. De mod valt hier te downloaden. Bewerkt: 12 juni 2005 door gertjeu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 We weten heus wel dat dit het forum van GTAGames is hoor. En vrijwel iedereen komt ook op de site. Dus waarom quote je dat bericht? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 ik wou aleen maar zeggen dat die mod is released Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.