ikt Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 Hai Wie weet een de totale aantallen van de totaal aantal kapotte PS3/360/Wii's in 2009? De eerste 2 jaren van de PS3 waren zonder problemen, nu heeft zowat iedereen een probleem met de Blu-Ray lezer. Een paar vrienden en een neef. De 360 is gewoon rampzalig, mijne is ook kaduukse gegaan, nieuwe serie. De Wii.. ?? Niets erover gehoord Reageren
XTR17 Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 HaiWie weet een de totale aantallen van de totaal aantal kapotte PS3/360/Wii's in 2009? De eerste 2 jaren van de PS3 waren zonder problemen, nu heeft zowat iedereen een probleem met de Blu-Ray lezer. Een paar vrienden en een neef. De 360 is gewoon rampzalig, mijne is ook kaduukse gegaan, nieuwe serie. De Wii.. ?? Niets erover gehoord Ik heb vrienden met al 3 jaar de 60 gig versie. Hebben ze nooit problemen mee gehad. Ik denk dat veel PS3's gewoon in gesloten ruimtes staan en waardoor hij dus te warm word. Zelf heb ik ook nooit problemen gehad met de PS3's van mij. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 HaiWie weet een de totale aantallen van de totaal aantal kapotte PS3/360/Wii's in 2009? De eerste 2 jaren van de PS3 waren zonder problemen, nu heeft zowat iedereen een probleem met de Blu-Ray lezer. Een paar vrienden en een neef. De 360 is gewoon rampzalig, mijne is ook kaduukse gegaan, nieuwe serie. De Wii.. ?? Niets erover gehoord Ik heb vrienden met al 3 jaar de 60 gig versie. Hebben ze nooit problemen mee gehad. Ik denk dat veel PS3's gewoon in gesloten ruimtes staan en waardoor hij dus te warm word. Zelf heb ik ook nooit problemen gehad met de PS3's van mij. Jup, ik doe mijn kamerdeur nooit dicht. Heb altijd de raam open staan dus er komt genoeg lucht binnen. Mijn PS3 werkt ook nog gewoon. =] Reageren
j0uk3 Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 Mijn wii doet het nu al 2 jaar (In een gesloten kast) Mijn PS3 Doet het nu al 3 jaar (Staat op de TV) En dan nog mijn kapotte Xbox 360 (Open ruimte) Dan heb ik nog mijn snes als zon 16 jaar (Gesloten ruimte) Reageren
Think Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 Je hoeft je ramen en deuren echt niet open te zetten om de Xbox/ PS3 te laten overleven Gewoon zorgen dat hij niet in een gesloten kast staat als hij staat te draaien. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 Je hoeft je ramen en deuren echt niet open te zetten om de Xbox/ PS3 te laten overleven Gewoon zorgen dat hij niet in een gesloten kast staat als hij staat te draaien. Maar daar doe ik de raam enz. niet voor open, dan is het altijd lekker koel binnen. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 (bewerkt) mijn xbox heb ik al 2 jaar ongeveer en nog geen problemen gehad dus ga toch weg met xbox gaat zo snel naar de klote dit en dat. Bewerkt: 19 september 2009 door thegodfather91 Reageren
Dakendak Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 (bewerkt) Euh . Dit hangt allemaal af van jouw speeltstijl , verzorging , veel spelen , ... Bewerkt: 19 september 2009 door Dakendak Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 Volgens mij brengen ze daar geen cijfers over uit. Bij XBOX 360 ligt het aantal defecte tussen de 18% en 53%. Als goed is is er nu ook een onderzoek bezig naar de PS3-versie, want die schijnt ook een RROD te hebben alleen dan met een andere benaming: Yellow Light Of Death (YLOD). Als de PS3 stuk is gaat er namelijk een geel lampje branden. Meeste problemen bij de PS3 versie liggen aan de blue-ray speler. Over Nintendo's Wii hoor je eigenlijk niet veel, dus die zal wel het betrouwbaarst zijn. Reageren
Dakendak Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 Ik denk ook dat Nintendo het betrouwbaarst is . Ook , omdat de graphics laag zijn . DePS3 meot veel meer verdragen ! Reageren
ikt Geplaatst: 19 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2009 Ik vind de antiekere consoles toch het betrouwbaarst. Werkt het niet? Cardridge eruit, goed blazen, er weer goed instoppen en gamen maar met je 8-bits game console Reageren
Reinier93 Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 Tot nu toe geen problemen met mijn oude playstation, playstation 2, psp, en playstation 3 Maar SONY had iets gezegd dat 1,5% van de PS3 kapot zouden gaan. Dus dat valt nog mee. Reageren
flippie13 Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 Tot nu toe geen problemen met mijn oude playstation, playstation 2, psp, en playstation 3 Maar SONY had iets gezegd dat 1,5% van de PS3 kapot zouden gaan. Dus dat valt nog mee. Niet als er miljoenen van over de toonbar gaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.