Jump to content

PS3 TV


KillerZero86

Recommended Posts

Ik wil een PS3 kopen. Nu hoort daar uiteraard een goede TV bij, ik wil er een van 32 inch. Nu is er binnen de 32 inch TVs een hoop keuze en het prijsverschil kan ook gigantisch zijn. Nu vraag ik me af: wat raden de PS3 gebruikers hier me aan? Wat moet een TV hebben om het maximale uit de PS3 te kunnen halen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste:

Wil je meer dan 32" Koop een Full HD TV

En stel je zit ong 1 meter van je tv af, dan moet je er rekening mee houden dat je niet een te grote neemt (ong 20")

Om nog een beetje goede snelheid wilt hebben (Hoe snel de kleuren kunnen veranderen) Zou ik je een 200 hertz aanraden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook van plan om een nieuwe tv te gaan kopen, je moet gewoon erg op aanbiedingen letten.

Zelf zou ik voor een gaan met 1080p, minstens 32' en 100hertz en een zo min mogelijke ms

Dit is toch wel de basis voor een goede PS3 game tv.

Meestal zijn die rond de 700 euro. maar met een aanbieding kan het wel eens aflopen naar 500.

op zo'n aanbieding zit ik te wachten :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou gewoon een 20 inch nemen. :Y Met HDMI dan he? Dit lijkt me dan een slimme keuze. :tu:

Ik denk dat 20 inch redelijk klein is als je er 3 meter vanaf is. Ikzelf heb een Samsung HD ready van 26 inch als ik het goed heb. Hij was zo'n 400 euro 2 jaar geleden. Hij werkt perfect en levert mooi beeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...