hippiebus Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 (bewerkt) Hallo, ik heb een mod gemaakt waarbij CJ een vrouw is, maar hoe laat ik hem vrouwelijk lopen? Bij animgrp.dat staat niet iets van actor of player ofzo? En wat zijn de Txd en Dff bestanden can CJ? Help a.u.b. Bewerkt: 19 september 2009 door hippiebus Reageren
Beagle Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 0245: set_actor $ACTOR_SMOKE walk_style_to "FATMAN" Met deze opcode kan je de loopstijl van een actor aanpassen. De stijl moet je opzoeken in een bestand, waarschijnlijk peds.ide. Ik denk dat de stijl SEXYWOMAN of WOMAN wel werkt, maar dat moet je maar even proberen Reageren
hippiebus Geplaatst: 19 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2009 (bewerkt) 0245: set_actor $ACTOR_SMOKE walk_style_to "FATMAN" Met deze opcode kan je de loopstijl van een actor aanpassen. De stijl moet je opzoeken in een bestand, waarschijnlijk peds.ide. Ik denk dat de stijl SEXYWOMAN of WOMAN wel werkt, maar dat moet je maar even proberen Dank je, ik heb nu ontdekt dat je voor handen benen torso etc. allemaal iets anders hebt, maar hoe vervang ik dat met 1 file? EDIT: of nog beter: hoe verader je in een ander ped? Bewerkt: 19 september 2009 door hippiebus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.