gAnGsTeRcJ Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2009 Zouden jullie me willen helpen? dat sal k egt dope vinden. Oke, Kheb Gta VI geinstalleerd en kheb ingelogd in de Gta Social Club. Mah er is een ding. Als k het spel probeer te starten dan staat er: Gta Fatal Error, Nu is mijn vraag, Hoe kan k het spel spelen? k hoor het wel togh? Rustigg (K) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2009 Ga eens niet zo gangsta style praten en wat zijn je computerspecificaties? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2009 ten eerste praat nederlands, en ten tweede zijn er ruim 150 Fatal errors. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2009 (bewerkt) Zouden jullie me willen helpen?dat sal k egt dope vinden. Oke, Kheb Gta VI geinstalleerd en kheb ingelogd in de Gta Social Club. Mah er is een ding. Als k het spel probeer te starten dan staat er: Gta Fatal Error, Nu is mijn vraag, Hoe kan k het spel spelen? k hoor het wel togh? Rustigg (K) Ik heb 3 oplossingen: 1. Doe normaal en praat ABN. 2. Wat zijn je PC Specs? 3. Hoe heet de error die je hebt? Want er zijn zo'n 150 error's. >>> Door Hanneswasco: Toch leuk he, je voorgangers herhalen?<<< Ja, vindt ik ook. <3 Bewerkt: 19 september 2009 door GTA Haas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtavcsky Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2009 Check laatste reactie: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=103716 Ga eens naar dat mapje, start hem op, kan zijn dat je de melding krijgt...start hem vervolgens daarna nog eens op...bij mij werkt dit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.