Jump to content

Ubuntu Installeren


wesley123

Recommended Posts

Hoi,

Ik heb vandaagh Ubuntu gedownload om te proberen, maar nu snap ik er niks van hoe je hem aan de praat krijgt, ik wil hem op een externe schijf installeren, maar de installatie loopt vast bij 'creating the virtual disks' als ik hem op de gewone harde schijf installeer staat hij onder de OS'en bij het bootscherm, maar als ik hem dan wil starten komt er een error met iets van een onbrekend bestand ofzo en kan die dus niet starten.

Kan iemand mij vertellen hoe ik Ubuntu werkend kan krijgen?

EDIT: ik heb hem nu op de externe schijf, en krijg hem ook startend, alleen dan bij het begin krijg ik oneindlig lang de error 'Er is geen basisbestandssysteem gedefineerd. Gelieve dit te herstellen vanuit het schijfindelingsmenu' help please?

Bewerkt: door wesley123
Link to comment
Delen op andere websites

hij is nog niet eens volledig geinstalleert en ik heb het vaker geprobeert opnieuw te installeren

Het probleem is dat als ik in de 'Demo Mode' zit en ik de installatie verder wil gaan ik gene partitie kan selecteren omdat hij dan die error geeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...