Jump to content

geeft steeds unrecofereble fault


Dr.Oppai

Recommended Posts

halo allemaal,

ik heb pas gta IV geherinstaleerd nadat ik met wat bestanden heb gerommeld.ik kon dit niet meer rechtzetten dus ik heb IV opnieuw geinstaleerd.maar voordat ik dat deed heb ik een backup gemaakt van wat gemodde wagens en nadat ik het spel opnieuw heb geinstaleerd heb ik die backup er weer tussen gezet :Y maarnu als ik gta IV opstart dan geeft hij na een paar minuten een unrecofereble fault aan :N (ja ik weet niet hoe je het schrijft :D )en als ik via launch exe. hem opstart dan doet hij het tot ik naar start ga en hem save of laad en dan geeft hij er weer een! :N ik denk dus dat het door de gemodde wagens komt maar dat lijkt me aan de andere kant sterk aangezien de zelfde waslijst wagens het gewoon deed voordat ik IV herinstaleerde.

iemand een oplossing?

thegodfather91 :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Installeer het spel, en zet daarna de mods er FATSOENLIJK op zoals het hoort. :)

dus ik moet ze er een voor een op zetten of ze gewoon opnieuw downloaden?

Ok , de goede raad van oom DAkendak : installeer GTA iv . Test zonder mods .

daarna , installeer je 1 mod , en test je die . En doe zo verder , tot het niet lukt . Dan weet je welke mod fout is , fzo .

ja maar dat is het raare want voor dat ik re-instaleerde had ik dit niet dus ik denk dat het niet aan de mods liggen.toch ga ik het proberen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...