Dr.Oppai Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2009 halo allemaal, ik heb pas gta IV geherinstaleerd nadat ik met wat bestanden heb gerommeld.ik kon dit niet meer rechtzetten dus ik heb IV opnieuw geinstaleerd.maar voordat ik dat deed heb ik een backup gemaakt van wat gemodde wagens en nadat ik het spel opnieuw heb geinstaleerd heb ik die backup er weer tussen gezet maarnu als ik gta IV opstart dan geeft hij na een paar minuten een unrecofereble fault aan (ja ik weet niet hoe je het schrijft )en als ik via launch exe. hem opstart dan doet hij het tot ik naar start ga en hem save of laad en dan geeft hij er weer een! ik denk dus dat het door de gemodde wagens komt maar dat lijkt me aan de andere kant sterk aangezien de zelfde waslijst wagens het gewoon deed voordat ik IV herinstaleerde. iemand een oplossing? thegodfather91 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2009 Herinstalleer IV zonder enige mods. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 19 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 september 2009 Herinstalleer IV zonder enige mods. hoebedoel je?ik instaleer hem en dan doe ik mods erop,hoe moet het anders dan?en ik wil zowieso modden dus niet zeggen dat ik gewoon geen mods meer moet hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2009 Installeer het spel, en zet daarna de mods er FATSOENLIJK op zoals het hoort. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2009 Ok , de goede raad van oom DAkendak : installeer GTA iv . Test zonder mods . daarna , installeer je 1 mod , en test je die . En doe zo verder , tot het niet lukt . Dan weet je welke mod fout is , fzo . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 19 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 september 2009 Installeer het spel, en zet daarna de mods er FATSOENLIJK op zoals het hoort. dus ik moet ze er een voor een op zetten of ze gewoon opnieuw downloaden? Ok , de goede raad van oom DAkendak : installeer GTA iv . Test zonder mods . daarna , installeer je 1 mod , en test je die . En doe zo verder , tot het niet lukt . Dan weet je welke mod fout is , fzo . ja maar dat is het raare want voor dat ik re-instaleerde had ik dit niet dus ik denk dat het niet aan de mods liggen.toch ga ik het proberen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2009 Gewoon het spel opnieuw installeren, en als je de complete mods nog op je PC hebt kan je ze er daarna 1 voor 1 weer opzetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.