SynXteR Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Eyy mensen heb vandaag san andreas gekocht en ik ben niet echt z'n missie speler en ik zou graag een saved game verder dan 3e island of mischien wel helemaal uitgespeeld willen hebben. Hou zelf liever van rond scheuren in een auto dan die missies te spelen. Verder zijn er meer mensen die dit zoeken dus leek me handig om een topic te openen Mischien dat iemand zo aardig is om zijn saved game te posten die verder dan het 3e eiland of maby 100% uitgespeeld te geven Alvast bedankt, Patrick Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Loek Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 (bewerkt) Ik denk niet dat iemand hem in ongeveer 3 dagen kan uit spele hé maar der is wel al een 25% savegame (check downloads van gtagames) Bewerkt: 10 juni 2005 door Loek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SynXteR Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Ik denk niet dat iemand hem in 4 dagen kan uit spele hé maar der is wel al een 25% savegame (check downloads van gtagames) haha je hebt gelijk maar mischien iemand die verder is dan het 2e eiland oftewel 25% had die saved game al gedownload maar begint te vervelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SynXteR Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Niemand die zijn saved game wil doneren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrossY Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Niemand die zijn saved game wil doneren? Ik heb een 42% savegame.. je kunt alle airports op, hebt je vliegbrefet en kan tot het laatste eiland.. PM me maar even, of contact me op msn (geef ik via PM wel) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Aantal posts gedelete. Geen emailadressen posten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrossY Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Ik zal soon een mooie savegame posten, 50% of hoger, veel geld en een hoop huizen, vlieg-auto-bike-bootschool afgerond en toegang tot alle steden Dit weekend waarschijnlijk nog, stay tuned Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
klerk559 Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Ik zal soon een mooie savegame posten, 50% of hoger, veel geld en een hoop huizen, vlieg-auto-bike-bootschool afgerond en toegang tot alle steden Dit weekend waarschijnlijk nog, stay tuned En... heb je die 50% al? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrossY Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Ik zal soon een mooie savegame posten, 50% of hoger, veel geld en een hoop huizen, vlieg-auto-bike-bootschool afgerond en toegang tot alle steden Dit weekend waarschijnlijk nog, stay tuned En... heb je die 50% al? Ja, maar het gaat niet om de 50%, gaat om wanneer ik een goed moment vindt om te 'releasen' :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RobV Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Nou wanneer ga je em dan posten ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iemand Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 a.u.b. niet vragen naar releasdatums/tijden de maker bepaalt zelf wanneer hij hem releasd en je mag blij zijn dat hij het doet want hij hoeft het niet te doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jontzor Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 hallo allemaal, zou iemand mij a.u.b. kunnen uitleggen waar ik die saved game moet plaatsen (welke map) want ik heb hem nu gesdownload en ik kan er nu niks mee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Loek Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Dan ga je naar mijn documenten en dan plak je de savegame in de map GTA San Andreas User Files Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 yo, Ik heb een Savegame gevonden. Op een duidse site. Ik heb wel al een beetje missies gedaan. Maar ik heb het niet volledig al gespeelt, juist op ps2 Hier kan je het downloaden. gtasa Je kan in alle 3 de eilanden. enjoy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Als iemand een EIGEN Savegame heeft kan hij/zij hem hier insturen naar onze download database: http://www.gtagames.nl/home/upload.php LET OP! Heb je het bestand niet zelf gemaakt dan krijg je een waarschuwing cadeau! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.