Jump to content

Saved games voor San Andreas

SynXteR

Recommended Posts

Eyy mensen heb vandaag san andreas gekocht en ik ben niet echt z'n missie speler en ik zou graag een saved game verder dan 3e island of mischien wel helemaal uitgespeeld willen hebben. Hou zelf liever van rond scheuren in een auto dan die missies te spelen. Verder zijn er meer mensen die dit zoeken dus leek me handig om een topic te openen ;) Mischien dat iemand zo aardig is om zijn saved game te posten die verder dan het 3e eiland of maby 100% uitgespeeld te geven ;)

Alvast bedankt, Patrick

Delen op andere websites

Ik denk niet dat iemand hem in 4 dagen kan uit spele hé maar der is wel al een 25% savegame (check downloads van gtagames) ;)

haha je hebt gelijk maar mischien iemand die verder is dan het 2e eiland oftewel 25% ;)

had die saved game al gedownload maar begint te vervelen :puh:

Delen op andere websites

Niemand die zijn saved game wil doneren?:puh:

Ik heb een 42% savegame.. je kunt alle airports op, hebt je vliegbrefet en kan tot het laatste eiland..

PM me maar even, of contact me op msn (geef ik via PM wel)

Delen op andere websites

Ik zal soon een mooie savegame posten, 50% of hoger, veel geld en een hoop huizen, vlieg-auto-bike-bootschool afgerond en toegang tot alle steden :D

Dit weekend waarschijnlijk nog, stay tuned

En... heb je die 50% al? ;)

Delen op andere websites

Ik zal soon een mooie savegame posten, 50% of hoger, veel geld en een hoop huizen, vlieg-auto-bike-bootschool afgerond en toegang tot alle steden :D

Dit weekend waarschijnlijk nog, stay tuned

En... heb je die 50% al? ;)

Ja, maar het gaat niet om de 50%, gaat om wanneer ik een goed moment vindt om te 'releasen' :rolleyes:

Delen op andere websites

yo, Ik heb een Savegame gevonden. Op een duidse site. Ik heb wel al een beetje missies gedaan. Maar ik heb het niet volledig al gespeelt, juist op ps2 :D

Hier kan je het downloaden. gtasa Je kan in alle 3 de eilanden. enjoy :D

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...