Lorre18 Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2009 Als ik de patch start, krijg ik een error na dat ik op Install gedrukt heb. Hij vind de bestanden niet, maar hij zoekt in K:\, maar de gta4 map staat op N:\. Ook als ik de patch direct in de gta 4 map zet, nog zoekt hij in K:\. Hoe kan ik dit veranderen dat hij in N:\ zijn patch installeert? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2009 je hebt het spel wel legaal? heb je het spel ooit verplaats van de K schijf naar de N schijf? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lorre18 Geplaatst: 20 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 september 2009 je hebt het spel wel legaal?heb je het spel ooit verplaats van de K schijf naar de N schijf? nee, ik heb het direct geinstalleerd op de N schijf, want het is mijn externe harde schijf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtavcsky Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2009 (bewerkt) Misschien wordt de externe HD niet herkend als schijf door de patch, omdat het spel gewoonweg niet op je IDE / SATA schijf staat...(je vaste HD) Bewerkt: 21 september 2009 door gtavcsky Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2009 Installeer GTA4 op een interne harde schijf, anders zal het niet goed werken. Misschien wel als je een eSATA-verbinding hebt, maar waarschijnlijk USB niet. Mocht je dan nog problemen hebben, post dan even de specificaties van je pc (bijvoorbeeld met behulp van de Flitskikker InfoTool). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.