yvea0 Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 Hallo allemaal, ik heb 4gb aan vakantiefoto's die heel dierbaar aan mij zijn. Is er een manier hoe ik deze in een online backup kan opslaan? Ik wil graag dat ze op de originele grootte blijven(8mp) Weet iemand een site voor dit? Dankjulliewel! Reageren
iefen Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 gewoon leeg dvd schijfje en dan branden Reageren
keessie Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 nee want over een paar jaar kunnen dvd's niet meer werken he is een kennis ook overkomen al zijn foto's weg omdat de dvd's niet meer werkten de beste mannier is om ze op een externe schijf te zetten grz Reageren
Cabyon Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 Hallo yvea0, Ik heb even gegoogeld en er zijn mogelijkheden: De beter betaalversie of de wat mindere gratis back-up mogelijkheid. Succes! Mvg, Cabby Reageren
Flitskikker Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 Gooi ze op Windows Live SkyDrive. 25 GB ruimte. Mvg, Flitskikker Reageren
Think Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 Op 2 (of 3 ) USB-sticks zetten is nog het veiligste van alles. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 Zet het op Live SkyDrive, én brand het, én zet het op 2 USB sticks. Dan zijn je foto's wel veilig. Mvg, Flitskikker Reageren
MegaPilot Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 (bewerkt) Een USB stickje kopen van 8 GB en ze daarop pleuren lijkt me toch ietwat simpeler dan zo ff 4 GB te uploaden.. Edit: Kut, ik postte het, zegt FF dat de pagina er te lang over doet om te laden, daarna doe ik vorige, post ik opnieuw.. Bewerkt: 23 september 2009 door MegaPilot Reageren
Ferre Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Geplaatst: 24 september 2009 Foto's op een dvd branden, op een interne en/of externe harde schijf en een online backup. Een dvd moet je rechtop zetten en niet in de zon leggen, dan moeten ze goed blijven. Een online backup is ook handig, maar je uploadsnelheid kan een nadeel zijn. Het zou zo een halve dag duren als je snelheid nog geen 200 KB/s is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.