vw53steven Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 Hoi iedereen Hoe stel ik de wereld tijd in? Want bij staat hij altijd standaart op 12:00, maar ik wil hem op 00:00 Weet iemand hoe ik dat instel? Gr. Steven Reageren
Incognation Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 Misschien kan je beter meer op de wiki.sa-mp.com wat rondkijken meestal vind je daar je antwoordden wel of op forum.sa-mp.com Reageren
vw53steven Geplaatst: 20 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2009 Oke bedankt Reageren
Crusher!! Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 SetWordlTime. SetWordlTime nog nooit van gehoord misschien bedoel je: SetWorldTime OWNED @sandra: sorry maar dit moest egt even, remi is me normaal altijd voor Reageren
Remi-X Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 SetWordlTime. SetWordlTime nog nooit van gehoord Tjezus man, zeur niet zo. Klik op mijn tekst, om je komt een spellingfoutloze pagina tegen, met de informatie. Geef eens nuttige posts ofzo. En ik was je nu ook al voor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.