Tim14 Geplaatst: 20 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2004 wie van jullie heeft er scarface gezien? nou weet ik waarom die kettingzaag in Appartement 3C ligt... ongeveer in het begin van scarface zie je dat de broer van tony montana (scarface) met een kettingzaag vermoord word en het kamertje ziet er ook precies het zelfde uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 20 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2004 Hmmm... Ik moet die film toch maar 's huren. :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 20 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2004 Hey...wow..wist je dat echt niet? :blink: Dat wist ik al bijna 2 jaar..vaag dat jij het niet wist dan.. :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 21 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2004 ik het spel 2 maanden ik weet niet of het daar aan licht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 23 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2004 (bewerkt) Ik heb Scarface nog niet gezien. Ook met Al Pacino? Hij speelde toch veel mafioso, volgens mij. Hij speelde ook Michael Corleone in The Godfather I/II/III. Bewerkt: 23 juni 2004 door Melchior Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 23 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2004 ook leuk aan appartement 3C is dat je in ghost world kan geraken(een bug waardoor bijna alle gebouwen onzichtbaar worden en je alle hidden packages enzo kan zien) je geraakt zo in ghost world: Je spring op de tafel met het bier naast het bed je springt tot je door het dak bent(niet zo makkelijk) En je bent in ghost world!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 23 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2004 ook leuk aan appartement 3C is dat je in ghost world kan geraken(een bug waardoor bijna alle gebouwen onzichtbaar worden en je alle hidden packages enzo kan zien)je geraakt zo in ghost world: Je spring op de tafel met het bier naast het bed je springt tot je door het dak bent(niet zo makkelijk) En je bent in ghost world!!! je bedoeld zekerdat je niks meer ziet! Die staat ook in GTA Vice City Trucjes! Kijk maar op pagina 2, heb ik gelijk? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 24 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2004 Ik heb Scarface nog niet gezien.Ook met Al Pacino? Hij speelde toch veel mafioso, volgens mij. Hij speelde ook Michael Corleone in The Godfather I/II/III. jep klopt al pacino... heel raar he die acteur... dan is hij een driftige gozer in scarface en dan weer een rustige en coole gozer uit the godfather die ganster films zijn echt goed :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2004 ook leuk aan appartement 3C is dat je in ghost world kan geraken(een bug waardoor bijna alle gebouwen onzichtbaar worden en je alle hidden packages enzo kan zien)je geraakt zo in ghost world: Je spring op de tafel met het bier naast het bed je springt tot je door het dak bent(niet zo makkelijk) En je bent in ghost world!!! je bedoeld zekerdat je niks meer ziet! Die staat ook in GTA Vice City Trucjes! Kijk maar op pagina 2, heb ik gelijk? srry maar die had ik nog niet gezien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2004 In het kamertje is namelijk ook een schilderij of fototje van een groen geel huisje dat op het strand staat, ik ben daar naar toegegaan en op de achterkant van die huisjes staat steeds RIP Currents Wat betekent dit, kan dit iets met dat schilderijtje in appartement 3C te maken hebben? Weet niet waarom ik dit eigenlijk denk maar was even wat dingen aan het onderzoeken in het spel had verder toch niks te doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 In het kamertje is namelijk ook een schilderij of fototje van een groen geel huisje dat op het strand staat, ik ben daar naar toegegaan en op de achterkant van die huisjes staat steeds RIP Currents Wat betekent dit, kan dit iets met dat schilderijtje in appartement 3C te maken hebben? Weet niet waarom ik dit eigenlijk denk maar was even wat dingen aan het onderzoeken in het spel had verder toch niks te doen. Zal wel weer zo'n mystirieus ding zijn van Rockstar... Rare gasten die Rockstar peepz... <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2004 Hahaha... Nee, dat heeft niets met Appartement 3C te maken. Die huisjes zijn van de kustwacht, en onder RIP houden ze bij hoeveel mensen er verzopen zijn. Inderdaad weer zo'n bizar geintje van Rockstar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
munitions Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 in gta VC zie je delen uit the godfather (en dat zie je ook in gta 3) delen uit scarface en uit vele andere 80's films Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
illegal8man Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 vind ik wel vet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
anoniempje Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 waar is dat appartement ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.