Jump to content

Appartement 3C


Tim14

Recommended Posts

wie van jullie heeft er scarface gezien? nou weet ik waarom die kettingzaag in Appartement 3C ligt... ongeveer in het begin van scarface zie je dat de broer van tony montana (scarface) met een kettingzaag vermoord word en het kamertje ziet er ook precies het zelfde uit ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Scarface nog niet gezien.

Ook met Al Pacino?

Hij speelde toch veel mafioso, volgens mij.

Hij speelde ook Michael Corleone in The Godfather I/II/III.

Bewerkt: door Melchior
Link to comment
Delen op andere websites

ook leuk aan appartement 3C is dat je in ghost world kan geraken(een bug waardoor bijna alle gebouwen onzichtbaar worden en je alle hidden packages enzo kan zien)

je geraakt zo in ghost world:

  • Je spring op de tafel met het bier naast het bed
  • je springt tot je door het dak bent(niet zo makkelijk)
  • En je bent in ghost world!!!

Link to comment
Delen op andere websites

ook leuk aan appartement 3C is dat je in ghost world kan geraken(een bug waardoor bijna alle gebouwen onzichtbaar worden en je alle hidden packages enzo kan zien)

je geraakt zo in ghost world:

  • Je spring op de tafel met het bier naast het bed
  • je springt tot je door het dak bent(niet zo makkelijk)
  • En je bent in ghost world!!!

je bedoeld zekerdat je niks meer ziet! Die staat ook in GTA Vice City Trucjes! Kijk maar op pagina 2, heb ik gelijk?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Scarface nog niet gezien.

Ook met Al Pacino?

Hij speelde toch veel mafioso, volgens mij.

Hij speelde ook Michael Corleone in The Godfather I/II/III.

jep klopt al pacino... heel raar he die acteur... dan is hij een driftige gozer in scarface en dan weer een rustige en coole gozer uit the godfather

die ganster films zijn echt goed :lol:

post-3-1088093611.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

ook leuk aan appartement 3C is dat je in ghost world kan geraken(een bug waardoor bijna alle gebouwen onzichtbaar worden en je alle hidden packages enzo kan zien)

je geraakt zo in ghost world:

  • Je spring op de tafel met het bier naast het bed
  • je springt tot je door het dak bent(niet zo makkelijk)
  • En je bent in ghost world!!!

je bedoeld zekerdat je niks meer ziet! Die staat ook in GTA Vice City Trucjes! Kijk maar op pagina 2, heb ik gelijk?

srry maar die had ik nog niet gezien

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

In het kamertje is namelijk ook een schilderij of fototje van een groen geel huisje dat op het strand staat, ik ben daar naar toegegaan en op de achterkant van die huisjes staat steeds

:(

RIP

Currents

Wat betekent dit, kan dit iets met dat schilderijtje in appartement 3C te maken hebben?

Weet niet waarom ik dit eigenlijk denk maar was even wat dingen aan het onderzoeken in het spel had verder toch niks te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

In het kamertje is namelijk ook een schilderij of fototje van een groen geel huisje dat op het strand staat, ik ben daar naar toegegaan en op de achterkant van die huisjes staat steeds

:(

RIP

Currents

Wat betekent dit, kan dit iets met dat schilderijtje in appartement 3C te maken hebben?

Weet niet waarom ik dit eigenlijk denk maar was even wat dingen aan het onderzoeken in het spel had verder toch niks te doen.

Zal wel weer zo'n mystirieus ding zijn van Rockstar... Rare gasten die Rockstar peepz... <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...