Lantyz Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 Ik ben zo vrij om mijzelf te quoten: Ga naar het meest zuidelijke hospitaal op het eerste eiland.Loop richting Pay 'n' Spray. Naast de Pay 'n' Spray staat een laag oranje/roze gebouw. Loop naar dat gebouw. Loop er omheen totdat je een open deur gevonden hebt, op de eerste verdieping. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 Staat er alleen een hoop bloed en een motorzaag? Krijg je niet te zien op je scherm zoiets als: Secret Place discovered!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2004 Anope. Maar dat is met geen enkele easteregg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 Beetje jammer, als je die nou ook allemaal moest vinden om het spel 100% te krijgen, deed iedereen er veel meer moeite voor om ze te vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 7 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2004 Rockstar heeft in elk spel dat soort dingen zitten... En Appartement 3C is gewoon een gebouw... En een niet egt Easter Egg want er ligt een wapen... Soort van kan je dus op elke Wapens en Co. Map vinden <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Rockstar heeft in elk spel dat soort dingen zitten... En Appartement 3C is gewoon een gebouw... En een niet egt Easter Egg want er ligt een wapen... Soort van kan je dus op elke Wapens en Co. Map vinden <_< Ik heb GTA2 ook gehad, en die heb ik heel vaak gespeeld, maar ik heb in het hele spel helemaal nooit ietsjes tegengekomen wat ook maar iets op iets grappigs leek. En volgens mij is GTA2 ook een Rockstar North Production. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Dan moet je toch echt beter kijken... alhoewel GTA2 een beetje plat is... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 De eastereggs van GTA2 zitten vooral in de teksten verborgen. Jerkov, U-jerk-truck, 'Jesus saves' boven het save-punt, etc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Jep zoiets bedoelde ik... Lantyz Maar over Appartament 3C gesproken waarom is die deur helemaal zwart? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Zodat je erin kan. Rockstar had geen zin om een openstaande deur te maken, of ze zijn het vergeten. Als je kijkt naar de andere open deuren in het spel zie je dat er meerdere zwarte deuropeningen zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Zoals welke??? Ik weet alleen Appartement 3C Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Bij de plek waar Mitch Baker z'n motor gejat is zitten ook een paar zwarte openingen en als je der inloop zie je het van een vaste camera, alleen kan je daar helemaal niks mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
--GTA--LOZER-- Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 (bewerkt) Waar is die appartement dan? In Downtown of zo? :huh: -- S.W.A.T team stinks in Vice City-- Bewerkt: 9 december 2004 door --GTA--LOZER-- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 Waar is die appartement dan?In Downtown of zo? :huh: -- S.W.A.T team stinks in Vice City-- Dat apartement zit in Ocean Beach geloof ik in de buurt van de Pole Position. Die plek waar Mitch z'n motor is gejat is wél in Downtown. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.