Jump to content

blue tube

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

1. Doet het niet.

2. Doet het niet.

3. Doet het niet.

4. Doet het niet.

5. Doet het niet.

6. Doet het niet.

7. Doet het niet.

EDIT: Laatmaar, ze doen het weer. :)

Bewerkt: door Djmaddox
Geplaatst:

Geweldig, die fokking grote foto's op mijn 75kb/s verbinding! :tu:

Anyway, ikzelf heb een twin-mini cathode set van Revoltec en daarbij kreeg ik een PCI-backplate switch. Dan heb je dus een knopje achter bij je PCI-slots. Heb jij er trouwens geen beschrijving bij gekregen? Want die zat er bij mij wel bij. En dat zwarte kastje is de inverter, die zorgt voor 't juiste voltage.

Geplaatst:

nee ik heb geen beschrijving er bij gekregen alleen op de achterkant van dit stuk karton

http://img10.imageshack.us/img10/4822/sdc10390g.jpg

staat iets in het engels maar er wordt gezegd dat het een licht buis is en veel mensen het hebben enz.

euhm nee k heb gewoon een buis met een zwarte kabel daaraan en dan een kastje en dan een wittege kabel dan een soort van stekker ding en dan me molex.

de molex aansluiting van mijn voeding is wel goed want een fan draait er wel gewoon op.

en ik heb niks met pci slot ofzo?

>>> Door Thundercover: Evenals bij je vorige post alle afbeeldingen naar een link omgezet. Ze waren belachelijk groot, dus dan kan je ze beter in een link zetten, aangezien nog niet iedereen glasvezel heeft.<<<

Geplaatst:

Daar ben ik het ook mee eens, maar liever een link dan een afbeelding van 2500x1500 pixels of iets dergelijks. :puh:

Geplaatst:
oke, maar ik heb jullie hulp snel nodig.!!!

Hey het is niet levensbedreigend he het is maar een CCFL buis.

Ik denk zelf dat die kapot is.

Als je hem goed hebt aangesloten en je nergens een knopje ziet kan er weinig mis zijn gegaan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...