Jump to content

Adobe photoshop CS2 vraag.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, ik heb net even een account aangemaakt omdat ik niet verder kom met Signatures en Tuts ofzo.

Ik ben vandaag er pas aan begonnen en ik snap er niet veel van, heb al wel 2 plaatjes gemaakt maar dat waren effecten. Ik heb al verder gekeken hierzo, maar elke keer moet ik met stock in me render ofzo doen. En dat lukt me niet, dus zou misschien iemand even stap voor stap uit willen leggen hoe ik het maak, dus ook hoe ik iets in me render enzo doe?

Alvast bedankt,

Buntjes.

Geplaatst:

Een render is een uitgeknipt stuk van een afbeelding, daar kun je niks 'in' doen voor zover ik weet. Als je even precies uitlegt wat je wil weten leg ik het uit. ^_^

Geplaatst:

Hier staat een hele lijst me Tutorials.

Hier kan je bijvoorbeeld een tutorial vinden voor beginners waar iets met een render wordt uitgelegd. Hier staat een iets moeilijkere denk ik, maar je kan er wel veel uit leren.

Geplaatst:

Hier kan je bijvoorbeeld een tutorial vinden voor beginners waar iets met een render wordt uitgelegd. Hier staat een iets moeilijkere denk ik, maar je kan er wel veel uit leren.

Hier, bij de makkelijkste ofzo lukt mij ook niet. Er staat dat ik de render moet openen, dat doe ik en dan moet ik hem plakken in me Signature. En dat lukt dus niet.

Maar met de renders van Planetrenders.net kan ik ook niet openen.

duss:D

Geplaatst:

Hier, bij de makkelijkste ofzo lukt mij ook niet. Er staat dat ik de render moet openen, dat doe ik en dan moet ik hem plakken in me Signature. En dat lukt dus niet.

Maar met de renders van Planetrenders.net kan ik ook niet openen.

duss:D

Het plakken van je render doe je als volgt:

Je hebt twee bestanden openstaan in Photoshop: je render en je signature. Vervolgens sleep je je render, en 'plak' je hem op je signature. Als het goed is heb je dan je render in het bestand van je signature.

Geplaatst:

Je mpet je registreren bij PlanetRenders en dan op de afbeelding klikken om hem daarna op te slaan. Anders kun je idd niet openen, dat heb je al ondervonden.

Geplaatst:

Voor Planetrenders moet je inloggen om een transparante render te krijgen.

Als je een transparante render heb, kan je in je document waar je de signature aan het maken bent: Bestand > Plaatsen (File > Place). Dan staat hij erin.

Als je zelf een render wilt maken van een afbeelding, open je deze in een nieuw document en knip je alles buiten de render weg. Je background layer zet je dan uit waardoor je op de achtergrond vierkantjes ziet (dit betekend dat hij transparant is). Daarna selecteer je alles met CRTL A en kopieer je hem of sla je hem op als transparante PNG (Opslaan voor web). Dan ga je naar je signature en plak je hem erin.

Hoe je precies een render zelf maakt, moet ik je doorverwijzen naar een tutorial waar ze het uitgebreider uitleggen. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...