Jump to content

WOEESSSSHHHH!

Recommended Posts

Geplaatst:

Lelijk. :) Nee, geintje. Wat moet het voorstellen? Er zitten maar 2 kleuren in, dat is wel een beetje saai. Het zijn wel felle kleuren, probeer een donkerdere kleur erbij toe te voegen en wat effecten. =]

Geplaatst:
Lelijk. :) Nee, geintje. Wat moet het voorstellen? Er zitten maar 2 kleuren in, dat is wel een beetje saai. Het zijn wel felle kleuren, probeer een donkerdere kleur erbij toe te voegen en wat effecten. =]

Lol, je ziet niet wat het moet voorstellen? F *kuck* Rap *kuch*.

Geplaatst: (bewerkt)
Wtf, hoe heb je dit gedaan? Zeer nice! :)

Sarcastisch?

Nee serieus. :puh: Ik zou echt niet weten hoe eraan te beginnen..:puh: Het moet een straaljager voorstellen hé? Toch? :puh:

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Sarcastisch?

Nee serieus. :puh: Ik zou echt niet weten hoe eraan te beginnen..:puh: Het moet een straaljager voorstellen hé? Toch? :puh:

Jep.

Geplaatst:

Sarcastisch?

Jep.

Ik vind hem juist wat simpel.

Hij lijkt me niet erg lastig om te maken.

Ik vind hem daarom ook niet zo mooi eigenlijk.

Geplaatst:

Volgens mij heb je het contrast ontzettend opgeschroefd, oftewel ctrl O , contrast schuifje , crtl S. Het maakt mij niet uit als je hele simpele technieken gebruikt, als het resultaat maar goed is. En dat vind ik eerlijk gezegd niet echt het geval. Je wilde waarschijnlijk zo'n zeefdruk / Che Guevara-poster effect maken, maar het werkt hier niet omdat je heel rommel krijgt. Onder de vleugel krijg je allemaal rare rode stipjes. Wat zijn die rode balken onder en boven. Ergens in het midden zit een wit stipje (het enige wit in de heel afbeelding). Geel in het midden...zit er een gat in de straaljager? De rookwolk achter de straaljager mergen met de straaljager zelf, alsof hij in de fik staat.

Je kan het hoge contrast wel gebruiken als je een zeefdruk effect wil krijgen, maar dan moet je hem zelf in Illustrator overtrekken en alle rommel weghalen. Geloof me, ik heb het zelf vroeger ook geprobeerd, het is heel wat moeilijker dan het lijkt.

maar toch, als je er mee verder gaat, veel succes :Y

Geplaatst:

Ja post dan niet eh. Damn jij bent echt wel arrogant, leer dat eens af. En apprecieer anderen hun mening. Want dit is inderdaad helemaal niet moeilijk.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...