Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 20 februari 2011 Rapport Geplaatst: 20 februari 2011 (bewerkt) Link: Klikkliklik Game: Fifa11 Beschrijving: Naar een corner weet C.Ronaldo hem nog ongelovelijk mooi in de hoek te krijgen Wat een goal net. Met FUT eerste wedstrijd. Weliswaar een toernooi voor Amateur, maar toch:D Link: Klik Game: Fifa11 >>> Door Kai-ShockWave: Volgende keer gewoon je post bewerken. Dubbelpost samengevoegd. <<< Sorry;d Bewerkt: 8 maart 2011 door Mr.Niko-Bellic Reageren
TekaLoca Geplaatst: 20 februari 2011 Rapport Geplaatst: 20 februari 2011 Ik was even aan het kloten op FIFA World Cup 2010 om wat achievements te halen en maakte een paar leuke doelpunten.. Link: Klik Game: FIFA World Cup 2010 *Beschrijving: Het was niet eens de bedoeling om een voorzet te geven, en bam Link: Klik Game: FIFA World Cup 2010 *Beschrijving: Geluk? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 16 maart 2011 Rapport Geplaatst: 16 maart 2011 Link: Ajax 3-0 FC Barcelona Game: FIFA 11 Beschrijving: Mooi uittrap van Vermeer, aanname en voorzet van Ozbilliz, goal door De Jong. Reageren
jordib12 Geplaatst: 17 maart 2011 Rapport Geplaatst: 17 maart 2011 Link: Ajax 3-0 FC Barcelona Game: FIFA 11 Beschrijving: Mooi uittrap van Vermeer, aanname en voorzet van Ozbilliz, goal door De Jong. Mooie uittrap! Maar aaname was wel wat minder vond ik. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Geplaatst: 19 maart 2011 Link: FC Porto 0-1 Ajax Game: FIFA 11 Beschrijving: Een uit de hand gelopen voorzet van Eriksen met een blunder van de keeper. @ Jordi: Aanname is niet direct neergelegd nee, maar op deze manier haal je de snelheid er ieder geval niet uit. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 21 maart 2011 Rapport Geplaatst: 21 maart 2011 Link: Klik Game: FIFA 11 *Beschrijving: Faal van de doelman Link: Klik Game: FIFA 11 *Beschrijving: Mooi afstandsschot van Tevez Reageren
BoerTijger Geplaatst: 22 maart 2011 Rapport Geplaatst: 22 maart 2011 Link: Klik Game: FIFA 11 *Beschrijving: Faal van de doelman Dat heb ik ook aantal keer gehad ;p Reageren
TekaLoca Geplaatst: 22 maart 2011 Rapport Geplaatst: 22 maart 2011 (bewerkt) Ik baalde eerst nog toen hij op de paal vloog. Kijk ik terug naar mijn scherm, zit die bal toch wel in de netten.. EDIT: Link: Klik Game: FIFA 11 *Beschrijving: Awsum kewl (?) doelpunt? Bewerkt: 27 maart 2011 door TekaLoca Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 3 april 2011 Rapport Geplaatst: 3 april 2011 Link: Klik Game: FIFA 11 *Beschrijving: Mooie vrije trap van Giggs. Binnenkantje paal Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 10 april 2011 Rapport Geplaatst: 10 april 2011 Link: Ajax 5-0 Excelsior Game: FIFA 11 Beschrijving: Mooi ingeschoten in de bovenhoek met mijn virtuele prof. Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 3 mei 2011 Rapport Geplaatst: 3 mei 2011 Link: Ajax 5-0 Excelsior Game: FIFA 11 Beschrijving: Mooi ingeschoten in de bovenhoek met mijn virtuele prof. Zit er lekker in hoor! Reageren
GTA-top Geplaatst: 11 juni 2011 Rapport Geplaatst: 11 juni 2011 Link: http://www.youtube.com/watch?v=N_p-F3M9-U4 Game: FIFA 11 Beschrijving: Geluid doet het niet erg goed... Reageren
MegaPilot Geplaatst: 17 juni 2011 Rapport Geplaatst: 17 juni 2011 @ hierboven: Prachtige goal! Jammer dat je die vloeiende acties niet op de PSP kunt uitvoeren. http://www.youtube.com/watch?v=XGDv8BeSi9E Prachtig afstandsschot, het moet trouwens 'Macheda' zijn en niet 'Mascheda'. Gefilmd met iPod Touch 4G, vergeet dus zeker niet te klikken op de 720p knop! Reageren
paul007 Geplaatst: 18 juni 2011 Rapport Geplaatst: 18 juni 2011 Laat ik ook maar is een paar van mijn mooiste doelpunten zien: Mooie vrije trap van Alves: Klik Een ander doelpunt van Villa, de goal zelf is misschien niet interessant maar de perfecte getimede actie vooraf wel. Klik Cheers paul007 Reageren
BoerTijger Geplaatst: 18 juni 2011 Rapport Geplaatst: 18 juni 2011 @ hierboven: Prachtige goal! Jammer dat je die vloeiende acties niet op de PSP kunt uitvoeren. http://www.youtube.c...h?v=XGDv8BeSi9E Prachtig afstandsschot, het moet trouwens 'Macheda' zijn en niet 'Mascheda'. Gefilmd met iPod Touch 4G, vergeet dus zeker niet te klikken op de 720p knop! PSP versie heb ik ook, deze doelpunten heb ik ook veel , andere; Mooie doelpunten!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.