Visser23 Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2009 Link: http://www.easports.com/media/play/video/15046227 Game: Fifa 10 Beschrijving: Mooie sliding Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Geplaatst: 7 januari 2010 Link: Klik Game: FIFA 10 Beschrijving: Afstandsschot door de Zeeuw. Reageren
---Elias--- Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Link: Klik Game: FIFA 10 Beschrijving: Men eerste filmpje dat ik heb opgenomen... Gewoon een afstand schot. Volgens kwam het gewoon omdat het een kut keeper was . Reageren
---Elias--- Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Komaan jongens, laat dit topic niet uitsterven! Link: Klik Game: Fifa 10 *Beschrijving: Mooie voorzet van C. Ronaldo die voorbij de keeper gaat en Benzema kan profiteren met een mooie omhaal. Link: Klik Game: Fifa 10 *Beschrijving: Mooie draai met buiten kant voet van van der Vaart Reageren
Shorty_D Geplaatst: 16 februari 2010 Rapport Geplaatst: 16 februari 2010 Link: KLIKKERDEKLIK! Game: Fifa 10 *Beschrijving: Na een schot op de paal, waaruit (met behulp van een verdediger) een voorzet en doelpunt komen. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Link: Klik Game: FIFA 10 Beschrijving: Hoe krijg ik het voor elkaar... Reageren
---Elias--- Geplaatst: 9 maart 2010 Rapport Geplaatst: 9 maart 2010 @Kai: Ouch,wat een pech zeg! Maar ik zie net dat je volgens de lijnrechter ook nog buitenspel stond.. Link: Klik Game: FIFA 10 Beschrijving: Goede voorzet en heerlijke omhaal tegen de paal en goal. De keeper staat er bij en kijkt er naar. Link: Klik Game: FIFA 10 Beschrijving: Misschien niet zo spectaculair als de vorige maar wel leuke draaibal over de keeper. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 9 maart 2010 Rapport Geplaatst: 9 maart 2010 Even mijn filmpjes droppen. Link: Klik Game: Fifa 10 Beschrijving: Mooie kopbal met een duik + fail bij het vieren van de goal. Link: Klik Game: Fifa 10 Beschrijving: Onverwachte actie = goal Reageren
Shorty_D Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 Link: klikkerdeklikklakhansklok Game: Fifa 10 Beschrijving: Mijn eerste doelpunt met de hak. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 Link: klikkerdeklikklakhansklok Game: Fifa 10 Beschrijving: Mijn eerste doelpunt met de hak. Hoe doe je dat slow motion deel? Reageren
Visser23 Geplaatst: 1 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2010 Link: Klik Game: Fifa 10 Beschrijving: Buitenkantje, met Standard Luik Professioneel Reageren
---Elias--- Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 Link: Klik Game: Fifa 10 Beschrijving: Buitenkantje, met Standard Luik Professioneel Waarom Standard? Voor de rest mooie goal! Link: Klik Game: Fifa 10 Beschrijving: Mooie onverwachte draaibal over de keeper. Reageren
Visser23 Geplaatst: 1 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2010 Waarom Standard? Voor de rest mooie goal! Link: Klik Game: Fifa 10 Beschrijving: Mooie onverwachte draaibal over de keeper. Omdat ik eens met een niet-prof club wou gaan spelen, maar waarbij wel leuke spelers zitten. Jou goal is ook wel heerlijk, maar als je op hoger niveau gaat, krijg je dit soort goals helaas niet meer Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 Link: Klik Game: Fifa 10 Beschrijving: Rare actie van Messi. Reageren
Visser23 Geplaatst: 3 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Link: Klik Game: Fifa 10 Beschrijving: Assist van de keeper Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.