Gino Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 dit leek me het enige topic waar ik het kon posten :blink: maar op mijn vraag wie heeft er allemaal SA voor de ps ? wil die gene de poster die erbij zit niet ? pb me dan plz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennuzzz Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Hoezo zou iemand die poster niet willen? En hoezo heb jij 'm niet dan? Heb je het spel illigaal ofzo? Die poster van mij zit trouwens wel slecht in elkaar hoor.. ding valt bijna uit elkaar (was meteen al zo..) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Ik snap niet wat je bedoelt, vertaal et ff naar ABN please. Ja ik heb Sa op de PS2... en ik heb ook een poster. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.