Randomcharacter Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 (bewerkt) Hey forummers. Ik ben aanstaande Vrijdag ballenjongen bij mijn favoriete club: Cambuur, In Leeuwarden ik ben via mijn club: Zeerobben (Harlingen) uitgekozen met een paar andere van Zeerobben. Stanley Menzo is de trainer van Cambuur, hij speelde in: Ajax en Psv paar jaar geleden als Keeper Zijn jullie wel eens ballenjongen/meisje geweest. Vertel in dit topic er alles over. MVG, rc. Bewerkt: 20 september 2009 door Randomcharacter Reageren
Djmaddox Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 Nee dat ben ik nooit geweest en wat een onnozel topic zeg. Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 Nee, zo laag ga ik niet. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 Ik wel, ik was ballenjongen bij ADO denhaag voor een wedstrijd tegen Zenit. Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 20 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2009 Ik wel, ik was ballenjongen bij ADO denhaag voor een wedstrijd tegen Zenit. oke leuk Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 nooit ballenjongen geweest,hoeveel krijg je daar eigenlijk voor? Reageren
Barcelonagek Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 wreed ,ik ben het nooit geweest maar het lijkt me echt geweldig zeker bij een grote club als ajax:D of gewoon eredivisieclub,of toekomstig kampioen eerste divisie.echt nice, Laat even weten hoe je het vond komende vrijdag;) MVG, barca Reageren
Cabyon Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 Nee dat ben ik nooit geweest en wat een onnozel topic zeg. Doe is even normaal. randomcharacter wil gewoon graag weten of jullie wel is ballenjongen zijn geweest en jij kraakt hem af met het argument dat het een onnozel topic is. Wat jij wel niet opent.. nooit ballenjongen geweest,hoeveel krijg je daar eigenlijk voor? Niks.. Je doet het vrijwillig, dus je krijgt er niks voor. Nouja, handtekeningen van de spelers.. -------------------- Zelf ben ik een keer ballenjongen geweest bij Twente - Heracles. Vet gaaf natuurlijk, heb de handtekeningen van Arnautovic, N'Kufo en Boschker. En Elia, vet aardige gast is dat, hoor heb even een babbeltje gemaakt toen we de rust ingingen. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 Ik had ook nog een balletje gemaakt met Dick Advocaat, die was toen trainer bij FC Zenit Sint Petersburg.. Ook mochten wij een balletje trappen wat natuurlijk hartstikke gaaf is op die mooie haagse grasmat. Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 22 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2009 Zoals ik zie hebben jullie prachtige verhalen, over ballenjongen/meisje. Dit is me eerste keer, Dus dat lijkt me wel tof. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 Ik ben nooit ballenjongen geweest. En het lijkt me ook niks... Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 Ik wel, ik was ballenjongen bij ADO denhaag voor een wedstrijd tegen Zenit. oke leuk Daar overtreed je je eigen regel. Het is ook niet aan jou om te beslissen waar het wel en waar het niet 1 post per persoon per dag is. Je hoeft ook niet met "oke leuk" te reageren, dat is spam, gewoon reageren waar je het geweest bent en dan is het over. Titel aangepast. Overigens ben ik nog nooit ballenmeisje geweest. Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 23 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2009 De vrijdag komt steeds dichterbij! Reageren
Legenderion Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 kben nog nooit ballenjongen geweest, zit liever op de tribune. Cambuur? Ik mag Cambuur omdat het de vijand is van H*erenveen gr, FCG Supporter Reageren
jordib12 Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Geplaatst: 27 september 2009 ik ben al eens ballen jongen geweest belgie vs cercle! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.