Jump to content

Ballenjongen/meisje

Randomcharacter

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey forummers.

Ik ben aanstaande Vrijdag ballenjongen bij mijn favoriete club: Cambuur, In Leeuwarden

ik ben via mijn club: Zeerobben (Harlingen) uitgekozen met een paar andere van Zeerobben.

Stanley Menzo is de trainer van Cambuur, hij speelde in: Ajax en Psv paar jaar geleden als Keeper

Zijn jullie wel eens ballenjongen/meisje geweest.

Vertel in dit topic er alles over.

MVG, rc.

Bewerkt: door Randomcharacter
Geplaatst:

wreed ,ik ben het nooit geweest maar het lijkt me echt geweldig zeker bij een grote club als ajax:D

of gewoon eredivisieclub,of toekomstig kampioen eerste divisie.echt nice,

Laat even weten hoe je het vond komende vrijdag;)

MVG,

barca

Geplaatst:
Nee dat ben ik nooit geweest en wat een onnozel topic zeg. :7

Doe is even normaal. randomcharacter wil gewoon graag weten of jullie wel is ballenjongen zijn geweest en jij kraakt hem af met het argument dat het een onnozel topic is. Wat jij wel niet opent..

nooit ballenjongen geweest,hoeveel krijg je daar eigenlijk voor?

Niks.. :7 Je doet het vrijwillig, dus je krijgt er niks voor. Nouja, handtekeningen van de spelers.. :D

--------------------

Zelf ben ik een keer ballenjongen geweest bij Twente - Heracles. Vet gaaf natuurlijk, heb de handtekeningen van Arnautovic, N'Kufo en Boschker. :D En Elia, vet aardige gast is dat, hoor heb even een babbeltje gemaakt toen we de rust ingingen. _O_

Geplaatst:

Ik had ook nog een balletje gemaakt met Dick Advocaat, die was toen trainer bij FC Zenit Sint Petersburg.. Ook mochten wij een balletje trappen wat natuurlijk hartstikke gaaf is op die mooie haagse grasmat.

Geplaatst:

Zoals ik zie hebben jullie prachtige verhalen, over ballenjongen/meisje.

Dit is me eerste keer, Dus dat lijkt me wel tof.

Geplaatst:
Ik wel, ik was ballenjongen bij ADO denhaag voor een wedstrijd tegen Zenit.

oke leuk

Daar overtreed je je eigen regel. ;) Het is ook niet aan jou om te beslissen waar het wel en waar het niet 1 post per persoon per dag is. Je hoeft ook niet met "oke leuk" te reageren, dat is spam, gewoon reageren waar je het geweest bent en dan is het over. Titel aangepast.

Overigens ben ik nog nooit ballenmeisje geweest. :)

Geplaatst:

kben nog nooit ballenjongen geweest, zit liever op de tribune.

Cambuur? Ik mag Cambuur omdat het de vijand is van H*erenveen :)

gr,

FCG Supporter

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...