Jump to content

Crookers

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind hem wel mooi.

maar kun je die maken met crookers er weg maken en Randomcharacter erin maken?

Geplaatst:
Ik vind hem wel mooi.

Nope, ik weet niet wat voor font het is en het is de logo van de Crookers alleen in een anders jasje. Helaas. :{

Geplaatst:
Ik vind hem wel mooi.

Nope, ik weet niet wat voor font het is en het is de logo van de Crookers alleen in een anders jasje. Helaas. :{

maar wil je asjeblieft een sig maken ik zit zonder je hoeft niet naar me aanvraag te kijken die is mislukt.

iets met kid cudi ^_^

Geplaatst:
Ik vind hem wel mooi.

maar wil je asjeblieft een sig maken ik zit zonder je hoeft niet naar me aanvraag te kijken die is mislukt.

iets met kid cudi ^_^

Nee, dat doe ik niet. Ik heb al zoveel weinig tijd, dit kwam er gewoon even tussendoor. Als je zo graag een signature wilt, dan pas je je aanvraag lekker aan en dan bump je je topic maar. Dit topic is voor commentaar en eventuele aanmerkingen en niet voor aanvragen. ;)

>>> Door Jay;: Inderdaad, een aanvraag is een hele andere kwestie. Je weet donders goed waar je je eigen topic kunt vinden.<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...