Jump to content

Naamverandering auto  

25 leden hebben gestemd

1. 1. Welke naam is de beste?

• Merit GT
      7
    • Merit RS
      16

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo iedereen :)

Ik ben de Merit aan het modden in IV.

Features:

- Verlaagde auto

- Booskijkers

- Sultan RS velgen

- Spoiler (Sultan RS)

- Luchthapper

- Extra (werkende) uitlaat

- Carbon fiber textuur

- Sideskirts

- Plaatjes (logo's)

- Ander interieur (racespul iemand? ^_^)

Foto's/Screens:

th_GTAIV2009-09-2019-13-45-80.jpgth_GTAIV2009-09-2019-14-21-36.jpgth_GTAIV2009-09-2019-14-24-15.jpg

Inmiddels andere velgen.

th_ZModeler22009-10-0223-18-13-00.pngth_GTAIV2009-10-0223-09-19-28.pngth_GTAIV2009-10-0223-09-15-97.png

Deze bug is bijna helemaal opgelost.

th_GTAIV2009-10-0416-43-38-91.png

Uitlaatje iemand? ^_^

@ Mods: Kunnen jullie GT naar RS veranderen? Klinkt voor de GTA speler wat interessanter. :puh:

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

Ziet er wel vet uit! Uitlaten aan de zijkanten zouden denk ik ook wel cool zijn, dat ze bij het voorwiel eruit komen en bij het achterwiel de lucht eruit komt.

Geplaatst:

Ziet er tot nu toe al netjes uit! :tu: En ik weet niet of het kan, maar misschien kun je de velgen van een Sultan RS iets vergroten en eronder zetten. Of de velgen van de Huntley Sport verkleinen en eronder zetten. Het is maar een voorstel, maar ik weet niet of het wel kan, want ik kan zelf niet eens modden... Maar in ieder geval: Succes!

Het kan zeker. :) Ik zal het eens doen.

Weet iemand toevallig hoe ik een gemixte material-object een andere texture geef? Van de motorkap bijvoorbeeld. paint1 en shuts. ik wil paint1 naar iets anders veranderen, mijn 'carbon' texture. Ik wil ook het dak en de bovenkant carbon maken. (Dus afzonderlijke vlakken andere kleur geven).

Bedankt voor jullie meningen :)

Gewoon de polies van de motorkap selecteren en detachen, en dan er een material opzetten die een carbon texture heeft. Dan die texture goed mappen, en klaar is motorkap. :)

Met andere woorden: Vergroot de texture genaamd 'badges' van 512*512 (ik zeg zo maar iets) naar 512*1024, zet op de helft die erbij is gekomen een carbon texture, zorg dat je motorkap als material 'badges' heeft, en map dan met UV mapper de carbon texture erop. Die hetzelfde met het dak en je bent klaar.

Ik denk dat dat je bedoeling was? :puh:

Edit: even raten. :) Totnogtoe al erg geslaagd. :Y Met carbon motorkap en dak gaat het er zeker nog beter uitzien. Misschien ook als extra een roof scoop/scoop op de motorkap (kan je van de sentinel XS afplukken)? En de textures van de achterlichten aanpassen naar Lexus-lights? :eten:

Bewerkt: door .Senne
Geplaatst:
Gewoon de polies van de motorkap selecteren en detachen, en dan er een material opzetten die een carbon texture heeft. Dan die texture goed mappen, en klaar is motorkap. :)

Met andere woorden: Vergroot de texture genaamd 'badges' van 512*512 (ik zeg zo maar iets) naar 512*1024, zet op de helft die erbij is gekomen een carbon texture, zorg dat je motorkap als material 'badges' heeft, en map dan met UV mapper de carbon texture erop. Die hetzelfde met het dak en je bent klaar.

Ik denk dat dat je bedoeling was? :puh:

Edit: even raten. :) Totnogtoe al erg geslaagd. :Y Met carbon motorkap en dak gaat het er zeker nog beter uitzien. Misschien ook als extra een roof scoop/scoop op de motorkap (kan je van de sentinel XS afplukken)? En de textures van de achterlichten aanpassen naar Lexus-lights? :eten:

Ben ermee bezig, ben ermee bezig. Ik doe rustig aan. :puh:

:dans:

Geplaatst:

Het ziet er al heel mooi uit. Hoewel zoals je in je hoofdpost al hebt gezet dat er nogwat dingen bij kunnen. Verder zou het leuk zijn als er ook sideskirts komen.

Geplaatst:
Okay, scoop + andere velgen eronder.

Weet iemand waarom mijn achterknipperlichten zijn verdwenen? :D

Screens van progress + screens van probleem? :eten:

Importeer een backup van de Merit en haal daar je knipperlichten uit, dan zijn ze terug. :)

Okay, scoop + andere velgen eronder.

Weet iemand waarom mijn achterknipperlichten zijn verdwenen? :D

Screens van progress + screens van probleem? :eten:

Importeer een backup van de Merit en haal daar je knipperlichten uit, dan zijn ze terug. :)

Importen werkt jammer genoeg niet. :( Maar mijn textures zijn van de politiewagen, maar is er ook een Merit specifieke? En waarom breekt mijn glas niet als ik er kogels op af vuur?

Eerst nog eventjes de auto proberen te texturen en de knipperlichten erop zetten, bestuurderspositie fixen en.. dat was het voor deze keer. xD

Update + bugs

Carbon er op gekregen, maar op een of andere manier kleurt hij mee met de verf en is hij paars (van de normals) bij een witte lak. Spoilertje is iets te ver naar achteren, ik zal hem morgen resizen/moven. Pics in de eerste post.

Ik weet dat ik sloom ben, maar met rustig aan bedoel ik ook rustig aan. :puh:

Geplaatst:

Ziet er echt wel leuk uit, Ikt. :tu:

Uiteraard maakt het niet uit hoe langzaam je mod. Sterker nog, beter langzaam en goed, dan snel en afgeraffeld. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...