Jump to content

Naamverandering auto  

25 leden hebben gestemd

1. 1. Welke naam is de beste?

• Merit GT
      7
    • Merit RS
      16

Recommended Posts

Geplaatst:

Dankje :)

Weet iemand toevallig hoe de Sultan RS zijn motorkap altijd zwart/carbon blijft? Ik krijg bij kleursveranderingen een meegekleurde motorkap.

Geplaatst:
Update + bugs

Carbon er op gekregen, maar op een of andere manier kleurt hij mee met de verf en is hij paars (van de normals) bij een witte lak. Spoilertje is iets te ver naar achteren, ik zal hem morgen resizen/moven. Pics in de eerste post.

Ik weet dat ik sloom ben, maar met rustig aan bedoel ik ook rustig aan. :puh:

Heb ik ook voor met het interieur van m'n Ford, en ik weet niet hoe het komt. :-(

Kijk voor de sultan RS naar de material die op de motorkap zit en apply die ook op de motorkap van je Merit.

Geplaatst:
Update + bugs

Carbon er op gekregen, maar op een of andere manier kleurt hij mee met de verf en is hij paars (van de normals) bij een witte lak. Spoilertje is iets te ver naar achteren, ik zal hem morgen resizen/moven. Pics in de eerste post.

Ik weet dat ik sloom ben, maar met rustig aan bedoel ik ook rustig aan. :puh:

Heb ik ook voor met het interieur van m'n Ford, en ik weet niet hoe het komt. :-(

Kijk voor de sultan RS naar de material die op de motorkap zit en apply die ook op de motorkap van je Merit.

Heb ik gedaan, maar dan anders. :puh: Ik heb mesh genomen, [CLR:2] erachter gezet, alle textures verwijderd behalve carbon textures, maar jammer genoeg kleuren deze mee terwijl op de RS die normaal zijn.

Geplaatst:

Ziet er goed uit! Ben benieuwd naar het eindresultaat. Jammer dat ik een Playstation heb, anders kon ik hem downloaden... En ik heb trouwens op Merit RS gestemd; het klinkt beter vind ik, en je hebt ook 'RS' onderdelen gebruikt. KUTGW :tu:

Geplaatst:

Ik heb ook op RS gestemd, simpelweg omdat ik het achtervoegsel 'GT' niet passend vind bij dit type auto. :puh: Een RS past er veel beter bij, en zo ziet hij er ook uit.

Keep it up en laat het me weten als je die texture-bug gefixed hebt, dan kan ik misschien ook verder. :-(

Geplaatst:
Ik heb ook op RS gestemd, simpelweg omdat ik het achtervoegsel 'GT' niet passend vind bij dit type auto. :puh: Een RS past er veel beter bij, en zo ziet hij er ook uit.

Keep it up en laat het me weten als je die texture-bug gefixed hebt, dan kan ik misschien ook verder. :-(

Nu is die heel wat minder geworden :-). Ik heb gewoon een ander material gebruikt.

Trouwens, mijn ruiten zijn kogelvrij. Leuk, maar niet gewenst. Hoe krijg ik mijn glas goed? Ohja, textures van de lampen achter het glas van de voorlichten zijn onzichtbaar D:

Pic van uitlaatje:

th_GTAIV2009-10-0416-43-38-91.png

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

ZModeler. :)

Overgens, ik heb dit project even op pauze gezet, ik heb nu even iets anders aan mijn hoofd. Niet dat er veel belangstelling voor is. :/

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

Is het niet zo dat CLR:2 betekend dat dit material mee kleurt met carcolor 2? Lijkt me nogal simpel dan.. Dan is het bij de RS zo dat die carcolor steeds wit is :) Gewoon hetzelfde doen bij je Merit.

Geplaatst:
Is het niet zo dat CLR:2 betekend dat dit material mee kleurt met carcolor 2? Lijkt me nogal simpel dan.. Dan is het bij de RS zo dat die carcolor steeds wit is :) Gewoon hetzelfde doen bij je Merit.

Zal het proberen, dankje :3

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...