Jump to content

GTA IV Fatale Fout D3D Error - Shader Modek 3.0 of hoger is nodig


Maansteen

Recommended Posts

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Maansteen

    15

  • Djmaddox

    12

  • wesley123

    6

  • Galiorix

    3

<br />OK weet je zowat welke PC en hoe om (misschien mogelijk m'n laptop) te upgraden?<br />
<br /><br /><br />

Als je een nieuwe PC wilt samenstellen dan moet je bij Computer Talk-> Hardware zijn. En bij jou laptop is het geloof ik niet mogelijk te kunnen upgraden omdat hij al wat verouderd is en als het wel mogelijk is kan hij hem wss nog steeds niet draaien.

Link to comment
Delen op andere websites

Whaa! wat een giller! lees ik dit goed dat je een videokaart van 32 mb hebt?! rofl

kan je nog nuttelozer posten?

Iig heb je een hele nieuwe computer nodig, het liefst een desktop, die kan je namelijk upgraden, een laptop niet of het is heel duur.

Link to comment
Delen op andere websites

Whaa! wat een giller! lees ik dit goed dat je een videokaart van 32 mb hebt?! rofl

kan je nog nuttelozer posten?

Iig heb je een hele nieuwe computer nodig, het liefst een desktop, die kan je namelijk upgraden, een laptop niet of het is heel duur.

jazeker dat kan ik, zoals deze

>>> Door Hanneswasco: En nog één zo'n nutteloze post resulteert in een warn. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
He Mannen!! mijn vader heeft een nVidia Quadro 4 gekocht is dat een goeie kaart voor GTA IV?

Welke versie? Ik kom er namelijk meerdere tegen op google. En ik denk zelf niet dat ie heel goed is, want degene die ik zie hebben allemaal 64-128MB VRAM.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...