Jump to content

Ik zie de auto niet


Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, ik heb met sannybuilder een auto en een helicoptre gespawnt maar ik zie ze niet?

Ik heb al tig andere voertuigen gespawnt die wel lukten

Ik weet zeker dat het niet aan het script ligt

Wat kan er nog meer mis zijn (Ja, ik heb wel gecompileert etc. :7 )

Geplaatst:
1) Laat je script even zien in de [ code ] tags.

2) Heb je die voertuigen gemod?

{$CLEO .cs}
014C: set_parked_car_generator $5269 cars_to_generate_to 0

014B: $gepk_banshee = init_parked_car_generator #BANSHEE color -1 -1 0 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 1243.1674 -806.403 84.2406 angle 90.0
014C: set_parked_car_generator $gepk_banshee cars_to_generate_to 101

014B: $gepk_maverick = init_parked_car_generator #MAVERICK color -1 -1 0 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 1291.5 -787.5 95.4555 angle 90.0
014C: set_parked_car_generator $gepk_maverick cars_to_generate_to 101

0A93: end_custom_thread

{$CLEO .cs}
014B: $mdm_maverick = init_parked_car_generator #MAVERICK color -1 -1 0 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 1291.5 -787.5 96.4555 angle 180.0 
014C: set_parked_car_generator $mdm_maverick cars_to_generate_to 101 

014B: $mdm_banshee = init_parked_car_generator #BANSHEE color -1 -1 0 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 1254.9387 -806.8867 84.1406 angle 180.0 
014C: set_parked_car_generator $mdm_banshee cars_to_generate_to 101 
0A93: end_custom_thread

{$CLEO .cs}
014C: set_parked_car_generator $5269 cars_to_generate_to 0 

014B: $MDM_MAVERICK = init_parked_car_generator #MAVERICK color -1 -1 0 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 1291.5 -787.5 95.4555 angle 180.0 
014C: set_parked_car_generator $MDM_MAVERICK cars_to_generate_to 101 

//Super Banshee
0247: load_model #BANSHEE 
038B: load_requested_models 

:BANSHEE_LOAD
00D6: if  
8248:   not model #BANSHEE available 
004D: jump_if_false @BANSHEE_SPAWN
0001: wait 0 ms 
0002: jump @BANSHEE_LOAD

:BANSHEE_SPAWN
014B: $MDM_Banshee = init_parked_car_generator #BANSHEE color -1 -1 0 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 1243.1674 -806.403 84.2406 angle 180.0 
014C: set_parked_car_generator $MDM_Banshee cars_to_generate_to 101 
0674: set_car_model #BANSHEE numberplate "KILLER"
02AC: set_car $MDM_Banshee immunities BP 1 FP 1 EP 1 CP 1 MP 1
0229: set_car $MDM_Banshee primary_color_to 0 secondary_color_to 0
0A93: end_custom_thread

2. Nee, met een carspawner zie ik ze ook gewoon :Y

Geplaatst:

1) Waarom meerdere scripts als 't ook in één kan?

2) Waarom spawn je 2x een Maverick én een Banshee op dezelfde coördinaten?

Probeer 't volgende eens, dit is een minder rommelige code.

//Super Banshee spawnen
//-------------------------------------------------------------------------
0247: load_model #BANSHEE 
038B: load_requested_models 

:BANSHEE_LOAD //Iets aangepaste controle, is korter
wait 0
00D6: if  
8248:  not model #BANSHEE available 
jump @BANSHEE_LOAD

:BANSHEE_SPAWN
0674: set_car_model #BANSHEE numberplate "KILLER" //Nummerplaat moet vóór de carspawn
car.create($Banshee, #BANSHEE, 1243.1674, -806.403, 84.2406) //Auto creëren
car.angle($Banshee) = 180.0 //De hoek van de auto op 180 zetten
02AC: set_car $Banshee immunities BP 1 FP 1 EP 1 CP 1 MP 1
0229: set_car $Banshee primary_color_to 0 secondary_color_to 0
//-------------------------------------------------------------------------

//Maverick spawnen (cargenerator)
//-------------------------------------------------------------------------
014B: $maverick = init_parked_car_generator #MAVERICK color -1 -1 0 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 1291.5 -787.5 95.4555 angle 90.0
014C: set_parked_car_generator $maverick cars_to_generate_to 101
//-------------------------------------------------------------------------

0A93: end_custom_thread

Kijk goed naar 't commentaar wat ik achter sommige opcodes gezet heb. Het is ook aangeraden in CLEO scripts alleen locale variablen te gebruiken (1@, 2@). 'T commentaar met al die streepjes is voor de duidelijkheid, maar je kan dat verwijderen als je wil :)

Geplaatst: (bewerkt)
1) Waarom meerdere scripts als 't ook in één kan?

2) Waarom spawn je 2x een Maverick én een Banshee op dezelfde coördinaten?

Probeer 't volgende eens, dit is een minder rommelige code.

//Super Banshee spawnen
//-------------------------------------------------------------------------
0247: load_model #BANSHEE 
038B: load_requested_models 

:BANSHEE_LOAD //Iets aangepaste controle, is korter
wait 0
00D6: if  
8248:  not model #BANSHEE available 
jump @BANSHEE_LOAD

:BANSHEE_SPAWN
0674: set_car_model #BANSHEE numberplate "KILLER" //Nummerplaat moet vóór de carspawn
car.create($Banshee, #BANSHEE, 1243.1674, -806.403, 84.2406) //Auto creëren
car.angle($Banshee) = 180.0 //De hoek van de auto op 180 zetten
02AC: set_car $Banshee immunities BP 1 FP 1 EP 1 CP 1 MP 1
0229: set_car $Banshee primary_color_to 0 secondary_color_to 0
//-------------------------------------------------------------------------

//Maverick spawnen (cargenerator)
//-------------------------------------------------------------------------
014B: $maverick = init_parked_car_generator #MAVERICK color -1 -1 0 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 1291.5 -787.5 95.4555 angle 90.0
014C: set_parked_car_generator $maverick cars_to_generate_to 101
//-------------------------------------------------------------------------

0A93: end_custom_thread

Kijk goed naar 't commentaar wat ik achter sommige opcodes gezet heb. Het is ook aangeraden in CLEO scripts alleen locale variablen te gebruiken (1@, 2@). 'T commentaar met al die streepjes is voor de duidelijkheid, maar je kan dat verwijderen als je wil :)

Ik spawnde ze niet 2 keer,

Ik heb al die 3 scripts geprobeerd, maar geneen deed het :7

Maar ik probeer dit even, je hoort nog van me :cya:

Dankje :tu:

EDIT: Hij doet het nog niet! :ch:

Maar mijn andere cleo mods wel :engel:

Waar kan het dan aan liggen :ch:

Bewerkt: door hippiebus

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...