hippiebus Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 Hallo, ik heb met sannybuilder een auto en een helicoptre gespawnt maar ik zie ze niet? Ik heb al tig andere voertuigen gespawnt die wel lukten Ik weet zeker dat het niet aan het script ligt Wat kan er nog meer mis zijn (Ja, ik heb wel gecompileert etc. ) Reageren
Beagle Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 1) Laat je script even zien in de [ code ] tags. 2) Heb je die voertuigen gemod? Reageren
hippiebus Geplaatst: 20 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2009 1) Laat je script even zien in de [ code ] tags.2) Heb je die voertuigen gemod? {$CLEO .cs} 014C: set_parked_car_generator $5269 cars_to_generate_to 0 014B: $gepk_banshee = init_parked_car_generator #BANSHEE color -1 -1 0 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 1243.1674 -806.403 84.2406 angle 90.0 014C: set_parked_car_generator $gepk_banshee cars_to_generate_to 101 014B: $gepk_maverick = init_parked_car_generator #MAVERICK color -1 -1 0 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 1291.5 -787.5 95.4555 angle 90.0 014C: set_parked_car_generator $gepk_maverick cars_to_generate_to 101 0A93: end_custom_thread {$CLEO .cs} 014B: $mdm_maverick = init_parked_car_generator #MAVERICK color -1 -1 0 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 1291.5 -787.5 96.4555 angle 180.0 014C: set_parked_car_generator $mdm_maverick cars_to_generate_to 101 014B: $mdm_banshee = init_parked_car_generator #BANSHEE color -1 -1 0 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 1254.9387 -806.8867 84.1406 angle 180.0 014C: set_parked_car_generator $mdm_banshee cars_to_generate_to 101 0A93: end_custom_thread {$CLEO .cs} 014C: set_parked_car_generator $5269 cars_to_generate_to 0 014B: $MDM_MAVERICK = init_parked_car_generator #MAVERICK color -1 -1 0 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 1291.5 -787.5 95.4555 angle 180.0 014C: set_parked_car_generator $MDM_MAVERICK cars_to_generate_to 101 //Super Banshee 0247: load_model #BANSHEE 038B: load_requested_models :BANSHEE_LOAD 00D6: if 8248: not model #BANSHEE available 004D: jump_if_false @BANSHEE_SPAWN 0001: wait 0 ms 0002: jump @BANSHEE_LOAD :BANSHEE_SPAWN 014B: $MDM_Banshee = init_parked_car_generator #BANSHEE color -1 -1 0 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 1243.1674 -806.403 84.2406 angle 180.0 014C: set_parked_car_generator $MDM_Banshee cars_to_generate_to 101 0674: set_car_model #BANSHEE numberplate "KILLER" 02AC: set_car $MDM_Banshee immunities BP 1 FP 1 EP 1 CP 1 MP 1 0229: set_car $MDM_Banshee primary_color_to 0 secondary_color_to 0 0A93: end_custom_thread 2. Nee, met een carspawner zie ik ze ook gewoon Reageren
Beagle Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 1) Waarom meerdere scripts als 't ook in één kan? 2) Waarom spawn je 2x een Maverick én een Banshee op dezelfde coördinaten? Probeer 't volgende eens, dit is een minder rommelige code. //Super Banshee spawnen //------------------------------------------------------------------------- 0247: load_model #BANSHEE 038B: load_requested_models :BANSHEE_LOAD //Iets aangepaste controle, is korter wait 0 00D6: if 8248: not model #BANSHEE available jump @BANSHEE_LOAD :BANSHEE_SPAWN 0674: set_car_model #BANSHEE numberplate "KILLER" //Nummerplaat moet vóór de carspawn car.create($Banshee, #BANSHEE, 1243.1674, -806.403, 84.2406) //Auto creëren car.angle($Banshee) = 180.0 //De hoek van de auto op 180 zetten 02AC: set_car $Banshee immunities BP 1 FP 1 EP 1 CP 1 MP 1 0229: set_car $Banshee primary_color_to 0 secondary_color_to 0 //------------------------------------------------------------------------- //Maverick spawnen (cargenerator) //------------------------------------------------------------------------- 014B: $maverick = init_parked_car_generator #MAVERICK color -1 -1 0 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 1291.5 -787.5 95.4555 angle 90.0 014C: set_parked_car_generator $maverick cars_to_generate_to 101 //------------------------------------------------------------------------- 0A93: end_custom_thread Kijk goed naar 't commentaar wat ik achter sommige opcodes gezet heb. Het is ook aangeraden in CLEO scripts alleen locale variablen te gebruiken (1@, 2@). 'T commentaar met al die streepjes is voor de duidelijkheid, maar je kan dat verwijderen als je wil Reageren
hippiebus Geplaatst: 21 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2009 (bewerkt) 1) Waarom meerdere scripts als 't ook in één kan?2) Waarom spawn je 2x een Maverick én een Banshee op dezelfde coördinaten? Probeer 't volgende eens, dit is een minder rommelige code. //Super Banshee spawnen //------------------------------------------------------------------------- 0247: load_model #BANSHEE 038B: load_requested_models :BANSHEE_LOAD //Iets aangepaste controle, is korter wait 0 00D6: if 8248: not model #BANSHEE available jump @BANSHEE_LOAD :BANSHEE_SPAWN 0674: set_car_model #BANSHEE numberplate "KILLER" //Nummerplaat moet vóór de carspawn car.create($Banshee, #BANSHEE, 1243.1674, -806.403, 84.2406) //Auto creëren car.angle($Banshee) = 180.0 //De hoek van de auto op 180 zetten 02AC: set_car $Banshee immunities BP 1 FP 1 EP 1 CP 1 MP 1 0229: set_car $Banshee primary_color_to 0 secondary_color_to 0 //------------------------------------------------------------------------- //Maverick spawnen (cargenerator) //------------------------------------------------------------------------- 014B: $maverick = init_parked_car_generator #MAVERICK color -1 -1 0 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 1291.5 -787.5 95.4555 angle 90.0 014C: set_parked_car_generator $maverick cars_to_generate_to 101 //------------------------------------------------------------------------- 0A93: end_custom_thread Kijk goed naar 't commentaar wat ik achter sommige opcodes gezet heb. Het is ook aangeraden in CLEO scripts alleen locale variablen te gebruiken (1@, 2@). 'T commentaar met al die streepjes is voor de duidelijkheid, maar je kan dat verwijderen als je wil Ik spawnde ze niet 2 keer, Ik heb al die 3 scripts geprobeerd, maar geneen deed het Maar ik probeer dit even, je hoort nog van me Dankje EDIT: Hij doet het nog niet! Maar mijn andere cleo mods wel Waar kan het dan aan liggen Bewerkt: 21 september 2009 door hippiebus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.