MaxVito Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 kan iemand voor mij zoeken of maken 1 van de 2: amublance liefst nederlands mag ook zoals de foto: klik voor foto of deze een gewone bus: klik hier voor foto Reageren
Tjerk Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 Ik kan je deze site sterk aanraden: Klik. Meer dan 3000 auto's en bussen per automerk gesorteerd, dus je kunt je lol verlopig niet op. Als je niet een goede bus of ambulance kan vinden, wil ik nog wel even meehelpen met zoeken. ^^ Succes =D Reageren
fabian-trucker Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 Als je in Google intyp: Download gta sa bus. Dan krijg je ook een hele lijst. Reageren
MaxVito Geplaatst: 21 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2009 hebben jullie me vraag goed gelezen? ik wil die bus op die foto heel graag andere bussen heb ik al. Reageren
Beagle Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 hebben jullie me vraag goed gelezen? Ja, anders hadden we (waarschijnlijk) niet gereageerd. Het zit namelijk zo: Een bus maak je niet even, en als je op de aangegeven de sites niet kan vinden moet je óf er zelf een maken, óf een bestaande aanpassen met toestemming van de makers. Daarnaast kan je dit soort aanvragen in het Ik zoek een mod of Mod aanvragen topic stellen Reageren
MaxVito Geplaatst: 22 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2009 welk programma moet ik dan hebben( liefts met uitleg )? en of wil 1 van jullie mij helpen? Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 Op het forum zijn tutorials, kijk maar eens in de MTL (Klik) Reageren
MaxVito Geplaatst: 22 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2009 ja leuk maar zeg gewoon wat voor programma en hoe want daar word ik niet wijs uit uit die topic Reageren
Beagle Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 Het is niet dat je 'even' een bus maakt, je moet in die lijst kijken en tutorials gaan volgen, anders kom je er nooit. Je moet er ook veel voor over hebben, 't kost tijd en als je dat niet hebt dan gaat het je niet lukken. Reageren
MaxVito Geplaatst: 22 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2009 nou veel tijd heb ik niet ik moet morgen nog van alles doen deze hele week eigenlijk maar beagle kun jij dan niet 1 texturen? en pony.txd of burritto.txd maken?? als je het dan wil doen : kun je uit deze 2 kiezen: klik hier of klik hier Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Geplaatst: 24 september 2009 (bewerkt) Ik weet 100% zeker dat je dat a-team busje wel kunt downloaden op internet, en als je die wil texturen, kun je wel even bij Moddinghulp-> Tutorials-> Programma's lijst (Klik) kijken voor de programma's. Bewerkt: 24 september 2009 door _Night-Men_ Reageren
MaxVito Geplaatst: 24 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2009 Ik weet 100% zeker dat je dat a-team busje wel kunt downloaden op internet, en als je die wil texturen, kun je wel even bij Moddinghulp-> Tutorials-> Programma's lijst (Klik) kijken voor de programma's. lees heb geen tijd Reageren
Beagle Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Geplaatst: 24 september 2009 lees heb geen tijd Nee, JIJ leest niet. We zeggen allemaal al vaak genoeg dat wij niet voor jou mods gaan maken, en als je geen tijd en zin hebt om 't te doen, dan kan je er heel lang op gaan wachten. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Geplaatst: 24 september 2009 Als je een mod zoekt kun je dus zoals de anderen al zeggen beter op een zoekmachine zoeken of op GTAInside en eventueel een andere modsite... Reageren
MaxVito Geplaatst: 24 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2009 (bewerkt) Als je een mod zoekt kun je dus zoals de anderen al zeggen beter op een zoekmachine zoeken of op GTAInside en eventueel een andere modsite... heb ik al gezocht maar ik wil hem best zelf maken. als ik maar weet wat ik meot doen Bewerkt: 24 september 2009 door MaxVito Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.