Jump to content

Ik zoek een bus voor in gta sa

Recommended Posts

Geplaatst:

Men heeft je in al die andere topics van je al doorverwezen naar goede tutorials, maar alles wat je daarop antwoordt is 'geen tijd lees goed'...

Geplaatst: (bewerkt)
Men heeft je in al die andere topics van je al doorverwezen naar goede tutorials, maar alles wat je daarop antwoordt is 'geen tijd lees goed'...

maar alleen engelse en jullie zeggen ga naar de ik zoek een mod topic daar heb sta ik op de laatste pagina.

en daar hebben ze niks.

Bewerkt: door MaxVito
Geplaatst:

Dan moet je ook niet blijven vragen om de mods en steeds opnieuw topics aanmaken. Er zijn er gewoon geen zoals jij ze wil, en niemand hier gaat ze maken vrees ik. Enige oplossingen: blij zijn met andere mods, of ze zelf leren maken. En de tutorials in de MTL zijn allemaal in het Nederlands.

Geplaatst:

Die tuts zijn nederlands op dit forum :) Ik dacht dat ik je had doorverwezen naar de tuts op dit forum :) Zoals .Senne al zei, zelf proberen te maken. je moet het even leren, maar dan lukt het meestal wel ;)

• 3 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

ehh. het is moeilijk om gewoon '' heel effe '' een bus te maken.

als je een reqeust doet verwijzen mensen je vaak door naar een bestaande mod.

en als je echt echt echt 1 bepaald voertuig wilt. leer dan modden. het duurt niet langer dan een dag.

2 dagen geleden wist ik niet eens welke programma's je moest gebruiken. nu kan ik gewoon goed modellen.

dus lees een paar tutorials.

ik geef je even een duwtje in de goeie kant.

http://www.youtube.com/watch?v=J7eDC7cxA0c

deze tut heeft me vet geholpen. doe gewoon wat hij doet en je leert binnen 1 dag modellen.

dan alleen nog met txdworkshop texturen.

programma's die je nodig hebt om te modden:

-Zmodeler of Gmax of 3Dsmax

-img tool 2.0

-TXD workshop.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...