Jump to content

Heb 1 gig grafisch geheugen maar kan in GTA IV alleen 200MB gebruiken

Recommended Posts

Geplaatst:

Hi, ik heb een ATI radeon mobility x2300

Met meer dan 1 gig grafisch geheugen..

Alleen kan ik in GTA IV voor op de PC alleen 200MB van gebruikt worden.

(BTW het is de orginele GTA IV)

Geplaatst: (bewerkt)
alsof de rest uitmaakt, daarmee ga je hem niet draaien.

K heb nog 3 gig computer geheugen

dual core.. 500GB hardisk.. centrino.

BTW - since the 2.0.4.0 update tellen die specificaties niet meer van je

moet quad core hebben etc.

Bewerkt: door Karsel
Geplaatst:
Je

Gaat

Hem

Niet

Fatsoenlijk

Draaien

De videokaart is niet goed genoeg

sinds de 2.0.4.0 patch telt die grafische kaart specficatie van eerst niet meer lamstraal -.-

Geplaatst: (bewerkt)

Een X3200 heeft slechts 256 mb geheugen, helemaal geen 1 gigabyte. Je processor is ook te zwak, dus IV krijg je er nooit op.

Je hoeft hem geen lamstraal te noemen. Ten eerste is er geen 2.0.4.0 patch, maar een 1.0.4.0, ten tweede blijven de systeemvereisten hetzelfde en ten derde heeft hij gelijk, je kan hem er nooit op spelen.

Bewerkt: door .Senne
Geplaatst:
Je

Gaat

Hem

Niet

Fatsoenlijk

Draaien

De videokaart is niet goed genoeg

sinds de 2.0.4.0 patch telt die grafische kaart specficatie van eerst niet meer lamstraal -.-

ik wil niet veel zeggen beunhaas, maar ik heb er vele malen meer verstand van dan jij, dus voortaan je muil dichthouden.

Als je het beter weet stel je vraag dan niet en tief op.

Ik ben nu nog netjes[/font]

Geplaatst:

Zowel Karsel als wesley123: houd jezelf even in de hand en post niet meteen zo opgefokt.

Karsel, je moet weten dat die patch niet meteen mogelijk maakt dat het niet meer uit maakt welke videokaart je hebt (dat maakt nog degelijk een enorm verschil uit). Als een van de hardware freaks hier zegt dat je hem niet aan kan en een andere kenner spreekt hem niet meteen tegen, dan moet je er vanuit gaan dat het klopt.

Wesley, niet iedereen heeft helaas de benodigde kennis over hardware, dus je had hem beter kunnen uitleggen dat zo'n patch ook niet werkt voor zo'n videokaart. Ook al weten wij dat je er wat meer verstand over hebt, je hoeft niet meteen uit je slof te schieten.

Dank u voor de aandacht, post gerust weer verder... ^_^

Geplaatst:

Oke sorry wesley123 ^^ ik reageerde zo boos en opgefokt omdat ik hem vandaag had gekocht...

Ik ga nu kijken hoeveel een grafische kaart kost die deze game aan kan en dan ga ik hem morgen kopen.

Geplaatst:
Ik vrees ervoor dat dat niet mogelijk is... Je hebt een laptop, en daar kan je zo goed als niet een andere videokaart insteken.

Wat bazel jij nou..

Tuurlijk kan je een andere videokaart er in steken.

Geplaatst:

In een laptop kan dat eigenlijk niet, omdat een laptop echt gemaakt is zodat alles er net in past. Je kan het geheugen vervangen, maar daarmee houdt het eigenlijk al op. Daarnaast is een laptop ook niet echt geschikt om te gamen. Mocht je je pc altijd willen updaten, dat moet je echt een desktop nemen. Een laptop is daar simpelweg niet geschikt voor.

Geplaatst:
In een laptop kan dat eigenlijk niet, omdat een laptop echt gemaakt is zodat alles er net in past. Je kan het geheugen vervangen, maar daarmee houdt het eigenlijk al op. Daarnaast is een laptop ook niet echt geschikt om te gamen. Mocht je je pc altijd willen updaten, dat moet je echt een desktop nemen. Een laptop is daar simpelweg niet geschikt voor.

Toch niet helemaal waar, want ik zelf heb ook een laptop en heb daar destijds ook een andere videokaart in laten zetten.

Er zijn er niet veel die het doen i.v.m het risico wat er aanvast zit dat het fout kan gaan.

Maar het is wel zeker mogelijk hoor :tu:

Geplaatst:

In plaats van een paar honderd euro te verknallen voor een laptop die toch niets kan raad ik (en een hoop anderen) een quad-core pc (2,4Ghz of hoger), 3GB ram+ en een 512MB+ videokaart met de prestatie van een 8800GT of beter. Dan pas kun je GTA IV soepeltjes spelen. :)

Geplaatst:
In plaats van een paar honderd euro te verknallen voor een laptop die toch niets kan raad ik (en een hoop anderen) een quad-core pc (2,4Ghz of hoger), 3GB ram+ en een 512MB+ videokaart met de prestatie van een 8800GT of beter. Dan pas kun je GTA IV soepeltjes spelen. :)

Daar zal dan denk ik ook wel een groot prijskaartje aanvast zitten ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...