Jump to content

Heb 1 gig grafisch geheugen maar kan in GTA IV alleen 200MB gebruiken

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
In plaats van een paar honderd euro te verknallen voor een laptop die toch niets kan raad ik (en een hoop anderen) een quad-core pc (2,4Ghz of hoger), 3GB ram+ en een 512MB+ videokaart met de prestatie van een 8800GT of beter. Dan pas kun je GTA IV soepeltjes spelen. :)

Daar zal dan denk ik ook wel een groot prijskaartje aanvast zitten ;)

Sinds wanneer is 750 euro veel voor een serieuze game-machine die GTA IV op medium/high kan doen?

Hier een grof voorbeeld, met wat finetuning kun je meer voor misschien minder bereiken:

http://tweakers.net/reviews/1363/tweakers-...ember-2009.html

http://tweakers.net/reviews/1363/4/tweaker...amesysteem.html

Bewerkt: door ikt
Geplaatst: (bewerkt)
Wat bazel jij nou..

Tuurlijk kan je een andere videokaart er in steken.

Ik bazel niet, ik spreek de waarheid. Ten eerste kost een grafische kaart voor laptops in de handel voor particulieren al geweldig veel geld, ten tweede past niet zomaar elke kaart in elke laptop en ten derde kan niet zomaar elke persoon een laptop opendraaien en de videokaart met succes vervangen.

Ik vind het overigens echt niet leuk om te zien hoe je de personen die je willen helpen afbreekt, terwijl ze wel gelijk hebben. Wesley had gelijk en je noemt hem lamstraal, ik had gelijk en je zegt dat ik bazel.

Edit: en daar komt dan nog eens bij dat je processor ook veel te zwak is, en je kan dus niet GTA IV spelen door enkel de grafische kaart te vervangen als dit je al zou lukken. Je zou er ook nog eens een nieuwe processor voor moeten kopen, die dan ook weer tonnen geld kost en ook niet zomaar erin zit.

Je mag het altijd van mij proberen, ik wens je veel succes.

Bewerkt: door .Senne
Geplaatst:

hi, ik heb al een tijdje niet gereageerd hier.

maar het is me btw gewoon gelukt.

Via een vriend van me heb ik een programma gekregen die game boost heet.

k heb er een serial voor kunnen regelen, en gta 4 loopt nu bij mij als een zonnetje :)

slotje

>>> Door Thundercover: Freeware heeft geen serial nodig. ;)<<<

Geplaatst:

Ja hoor, met 1 zo'n programmatje speel jij GTA IV opeens als een zonnetje. Het is heel vervelend dat je nu GTA IV gekocht hebt, maar die kan je niet fatsoenlijk spelen. Punt. Uitroepteken.

Geplaatst:
Ja hoor, met 1 zo'n programmatje speel jij GTA IV opeens als een zonnetje. Het is heel vervelend dat je nu GTA IV gekocht hebt, maar die kan je niet fatsoenlijk spelen. Punt. Uitroepteken.

idd, die ironie ook, ik heb mijn draw distance en lods 3 keer zo kelin moeten maken om eem beetje goede fps te krijgen, wat nu nog met grote moeite lukt, en dan moet het hem wel lukken met een tooltje?

Geplaatst:

idd, die ironie ook, ik heb mijn draw distance en lods 3 keer zo kelin moeten maken om eem beetje goede fps te krijgen, wat nu nog met grote moeite lukt, en dan moet het hem wel lukken met een tooltje?

Misschien is dat tooltje wel iets dat zorgt dat de elektrische ladingen zo zijn dat uit stroom materiaal wordt gemaakt. Misschien is zijn hele binnenste omgetovert tot iets wat pas in 2045 uitkomt ofzo. :D

Of hij liegt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...