swfjvh Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 Details: Missie(s): Flying School Cheaten: toegelaten indien gewenst Versie: 1 Overig: liefst overal goud, maar het is voldoende als ik verder kan met de missies die bereikbaar zijn na de Flying school Alvast bedankt;) GTASAsf4.b
jvj Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 (bewerkt) Details: Missie(s): Flying School Cheaten: toegelaten indien gewenst Versie: 1 Overig: liefst overal goud, maar het is voldoende als ik verder kan met de missies die bereikbaar zijn na de Flying school Alvast bedankt;) vroeger was ik beter ik heb in alle scholen voor alle opdrachten goud gehaald. ik zal het proberen... EDIT: ik heb geprobeert te downgraden naar versie 1.00 maar toch lukt het niet blijven oefenen! ik heb er ook een tijdje over gedaan, maar het lukt wel! succes Ps: dit topic kan je ook uit de nood helpen! Bewerkt: 21 september 2009 door jvj
swfjvh Geplaatst: 21 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2009 Details: Missie(s): Flying School Cheaten: toegelaten indien gewenst Versie: 1 Overig: liefst overal goud, maar het is voldoende als ik verder kan met de missies die bereikbaar zijn na de Flying school Alvast bedankt;) vroeger was ik beter ik heb in alle scholen voor alle opdrachten goud gehaald. ik zal het proberen... EDIT: ik heb geprobeert te downgraden naar versie 1.00 maar toch lukt het niet blijven oefenen! ik heb er ook een tijdje over gedaan, maar het lukt wel! succes Ps: dit topic kan je ook uit de nood helpen! Toch bedankt om te proberen grtz
-Matthijs- Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 (bewerkt) Flying School - Alles goud! Beloning: Pilot license - Hunter - Flying skill + Geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Je hebt overigens V2. Bewerkt: 21 september 2009 door -Matthijs-
swfjvh Geplaatst: 21 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2009 Flying School - Alles goud!Beloning: Pilot license - Hunter - Flying skill + Geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Je hebt overigens V2. Bedankt man
Recommended Posts