fabian-trucker Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 (bewerkt) Hoi ik heb een eigen truck world server.. Mischien dan sommige hem kennen. Maar daar gaat het niet om. Ik wil graag een script hebben/maken. Zo dat je alarmlichten aan kan doen. Motor aan of uit. Maar het lukt me niet om dat te scripten. Is er iemand die het kan of dat al heeft? Bewerkt: 21 september 2009 door fabian-trucker Reageren
CoolieJoolie Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 Hoi ik heb een eigen truck world server.. Mischien dan sommige hem kennen. Maar daar gaat het niet om. Ik wil graag een script hebben/maken. Zo dat je alarmlichten aan kan doen. Motor aan of uit. Maar het lukt me niet om dat te scripten. Is er iemand die het kan of dat al heeft? Bedoel je bijvoorbeeld als je L indrukt dat lichten aan/uit gaan? En dat je M indrukt dat de motor uit/aan gaat? Dat kan ik wel even scripten. Ik zal het morgen wel even hierneerzetten Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Ik wil het ook wel maken, CoolieJoolie maakt het al voor je. Als je nog iets anders nodig hebt, PM me dan. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Ik wil het ook wel maken, CoolieJoolie maakt het al voor je.Als je nog iets anders nodig hebt, PM me dan. Ik wil nie moderatorachtig gaan doen, maar normaal helpen leden je alleen met mods in mod aanvraag ofzo... Reageren
.Senne Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Ik wil het ook wel maken, CoolieJoolie maakt het al voor je.Als je nog iets anders nodig hebt, PM me dan. Ik wil nie moderatorachtig gaan doen, maar normaal helpen leden je alleen met mods in mod aanvraag ofzo... As far as I know zijn dat enkel mods voor SA, en niet scripts voor SA:MP. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 30 september 2009 Rapport Geplaatst: 30 september 2009 Dit is MTA, niet SA-MP. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.