Jump to content

Grafische kaart


propje400

Recommended Posts

Hoi, ik ben al een tijdje op zoek naar geen goede Grafische kaart, maarmee ik spellen zoals, gta IV met goede kwaliteit kan spelen, weet iemand er een? of meerdere? ik hou het graag rond de 100 Euro

>>> Door Visser23: Verplaatst naar Hardware :) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Rond de 100 euro? het ligt eraan wat je computer is. post eens de rest, want een GTX295 bij een Pentium4 is nutteloos. :puh:

jah, slechte vraag, want ik weet eigelijk niet zo superveel van hardware af, ik zal wat dingen op mijn pc zeggen, kweet niet of je er iets aan hebt:

beeldscherm: benq t2200HDA

PC

ASUS P5N-MX motherboard

verder weet ik er weinig van, maar zeg effe iets uitgebreider wat je moet weten over mijn pc, :)

Link to comment
Delen op andere websites

De voeding is ook heel belangrijk, want anders krijg je heletijd een crashende PC. :7

Ik ga Mijn HD4770's in de verkoop doen. voor 80 euro mag je die van er 1 van mij hebben. er zit een custom koeler op dus hij is erg stil en hij clockt goed over. Uiteraard moet je wel een voeding hebben die het ondersteunt.

Verder vanwege de custom koeler dus geen garantie.

Ook moet je even wacht tot ik mijn HD5870 in huis heb :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet dat je geen super goede kaart wilt, maar als je besluit een 9800GT te kopen ben je wel héél dom bezig. Voor precies even veel geld heb je een GTS250, die stukken beter is (is een verbeterde 9800GTX+). Ik zou niet lang hoeven denken als ik jou was.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet dat je geen super goede kaart wilt, maar als je besluit een 9800GT te kopen ben je wel héél dom bezig. Voor precies even veel geld heb je een GTS250, die stukken beter is (is een verbeterde 9800GTX+). Ik zou niet lang hoeven denken als ik jou was.

Het verschil merkt hij toch niet, de videokaart wordt toch gebottleneckt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...