valozo1 Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 Hallo allemaal ik heb laatst is zitten rond zoeken op Google, youtube ETC.. naar een NL politie skin, maar kon er geen vinden dus dacht ik maak ike rz elf 1 hij is niet de beste maar goed het is er 1. ook heb ik een GTA 4 swat busje geretextured naar een Mobiele eenheid busje. De models zijn niet van mij ik neem dus ook geen credits ik heb aleen kleuren en logo's veranderd. Politie skin: Mobiele Eenheid busje [Work in progress]: Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 Ik vind het er goed uitzien, vooral dat politie uniform ziet er mooi uit. Maar heeft een ME busje in Nederland niet een donkerder kleur blauw? Reageren
valozo1 Geplaatst: 21 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2009 (bewerkt) Klopt, maar ik zat er al een tijdje mee te kloten maar goed het scheelt niet veel met het orginele blauw Sorry maar ik mag de download links niet publiceren op dit forum dus dan zet ik hem wel ergens anders. Bewerkt: 21 september 2009 door valozo1 Reageren
Puma Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 Je moet toestemming hebben van de originele maker om mods te releasen die niet voor honderd procent door jou zijn gemaakt. Zo lang je geen toestemming hebt, moet je de downloadlinks verwijderen. Reageren
jorisgtalcs Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 Mooi het word maar is tijd om GTA NEDERLAND uit te brengen Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 (bewerkt) Mooi gemaakt, maar een ME busje (misschien wat onzinnig en overdreven, maar) heeft normaal voor 1 zwaailampje en achter 1... Het zou er iets realistischer zijn, maar verder echt heel mooi, hoor!! Bewerkt: 21 september 2009 door GTA-TOM Reageren
valozo1 Geplaatst: 21 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2009 (bewerkt) Dat is het probleem, Een vriend van mij heeft de mods op mijn PC gezet met USB sticky en I dunno van wie ze zijn dus. Et is maar een retexture. Ik ben al aan het zoeken naar de Eigenaars. Maar sinds verschillende mensen de GTA 4 truck hemmen geupload wete ik niet welke het is. En bedankt voor de genen die ze mooi vinden dit zijn mijn eerste Goed gelukte mods XD. Bewerkt: 21 september 2009 door valozo1 Reageren
TomIV Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 Deze is sick Nice gedaan Reageren
Puma Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 Dat is het probleem, Een vriend van mij heeft de mods op mijn PC gezet met USB sticky en I dunno van wie ze zijn dus. Et is maar een retexture.Ik ben al aan het zoeken naar de Eigenaars. Maar sinds verschillende mensen de GTA 4 truck hemmen geupload wete ik niet welke het is. En bedankt voor de genen die ze mooi vinden dit zijn mijn eerste Goed gelukte mods XD. Je moet je downloadlink weghalen, totdat je toestemming hebt van de maker. Dat zijn de regels en daar moe je je aan houden. Je riskeert nu een warn/lock van je topic. Reageren
ikt Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 (bewerkt) R* is de modeller, geen idee wie heeft geconverted. Heel misschien... kan ik hem wel converten voor je, mag je ook gebruiken. Bewerkt: 21 september 2009 door ikt Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 (bewerkt) Je moet je downloadlink weghalen, totdat je toestemming hebt van de maker. Dat zijn de regels en daar moe je je aan houden. Je riskeert nu een warn/lock van je topic. Laten we verder gaan met de vraag van Puma, anders barst hij uit. :$ Bewerkt: 21 september 2009 door Ottoman 47 Reageren
valozo1 Geplaatst: 21 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2009 Okay dude, Relax. Ik ben net begonnen met modden krijg nu dit gezeik al. Thanks -_- Reageren
Puma Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 (bewerkt) Ik barst helemaal niet uit, maar het is toch normaal dat je je aan regels houdt, of ligt dat nu aan mij? Ik weet hoe vervelend het is als ik opeens een mod tegen kom die verdacht veel op een mod van mij lijkt (mensen stelen mods namelijk ook, ook die van mij). Ook al was het niet jouw intentie om de mod te stelen, kun je daar toch op 'veroordeeld' worden: de moderators weten niet beter dan dat jij een mod van iemand anders gebruikt/released, zonder dat jij daar toestemming van hebt van de maker. Daarbij was het slechts een kwestie van tijd geweest voor je topic was gelocked door een moderator.. Bewerkt: 22 september 2009 door Puma Reageren
valozo1 Geplaatst: 22 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2009 Okay, Nja puma nog ff sorry van all die onrust en je heb wel gelijk maar ten tweede ik wist niet van wi die mods orgineel waren dus mijn excuses. Op welke site is die nou te downloaden?? ik MOET hem hebben Ik ben al de hele tijd op zoek naar een FATSOENIJK politie pak en een me busje Davy Reageren
needhack Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 kan iemand me helpen? het model van het ME busje is de stockade uit gta 4. ik heb nu de dff en .txd voor me neus. maar wat moet ik inkleure? want normaal is die wit. als ik die met die logos blauw kleur word alleen t dak blauw. wat is de naam in txd workshop voor heel busje? alvast bdankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.