TZG Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 Hallo allemaal Ik heb zojuist een filmpje gemaakt met Windows Movie Maker, maar nu wil ik het op youtube zetten, alleen omdat dit een mswmm bestand is kan dit niet. Hoe zet ik dit om in een .avi bestand ofzo iets dergelijks, ik wil het op youtube zetten Ik gebruik Vista! Groetjes TZG Reageren
keessie Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 jij hebt het opgeslagen via bestand opslaan maar je moet doen onder taken(links in beeld) zie je bewerken en alles staan daar staat ook een kopje publiceren in in dat kopje staat deze computer gebruik dat om het filmpje op te slaan als een avi bestand http://www.youtube.com/watch?v=w4sZgQBwXpI hier op 8:30 zie je hoe je het opslaat succes Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 (bewerkt) Hallo allemaalIk heb zojuist een filmpje gemaakt met Windows Movie Maker, maar nu wil ik het op youtube zetten, alleen omdat dit een mswmm bestand is kan dit niet. Hoe zet ik dit om in een .avi bestand ofzo iets dergelijks, ik wil het op youtube zetten Ik gebruik Vista! Groetjes TZG Ga in Windows Movie maker naar Bestand -> Filmbestand opslaan (CTRL + P) -> Selecteer 'Deze Computer' en kies doorgaan -> Voer een naam in en opslag locatie. -> Kies de kwaliteit. -> Kies doorgaan en dan wordt de film geexporteerd naar .WMV bestand. .WMV bestanden kun je wel uploaden op youtube. Bewerkt: 21 september 2009 door Bierbuikje Reageren
TZG Geplaatst: 22 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2009 bedankt allebei! het filmpje staat inmiddels op youtube Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.