Jump to content

Word opeens weg


Cabyon

Recommended Posts

Cabyon, maat!

Ik zou je niet kunnen helpen, maar weet iemand waar ik Office Word 2003 kan downloaden?

Warez mogen op dit forum niet besproken worden. :N

Zoek eens naar de map C:/Program files/office11 of office12 naargelang de versie. :)

Vindt hem niet..!

Dan is het inderdaad foetsie.

Link to comment
Delen op andere websites

Warez mogen op dit forum niet besproken worden. :N

Ik bedoeldelde legaal.

Windows Word moet je op een CD'tje kopen, (Samen met Powerpoint en die zooi) maar vaak is dit al geïnstalleerd door de fabrikant. (Soms niet.) ;)

Craaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap! :muur: :muur: :muur: :muur:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe open ik die? Mijn documenten?

Je hebt vroeger vast wel eens word gebruikt en opgeslagen. Als je dat opgeslagen bestandje heropent dan ga je naar (linksboven) Bestand -> Nieuw. En dan krijg je een nieuw document.

Als je niet weet waar je word hebt opgeslagen kan je hier ook wel een documentje downloaden.

http://www.megaupload.com/?d=LCLHYQJE

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is voor Windows Vista, het kan ook op XP werken met wat aanpassingen

Als er een cijfertje achter iets staat moet je onderaan kijken wat een tweede mogelijkheid is

Maak een nieuw bestand aan (waar maakt niks uit) (Rechtermuisknop > Nieuw > Microsoft Office Word-document 1). Open dit bestand.

Ga naar Taakbeheer (Ctrl+Shift+Escape of Ctrl+Alt+Delete > Taakbeheer starten) en ga naar het kopje Processen. Zoek WINWORD.exe op in de kolom Imagenaam. Na het vinden klik je erop en druk je Rechtermuisknop > Bestandslocatie openen.

Dan word je naar de map van Word geleid en weet je waar hij staat en kan je via Rechtermuisknop > Snelkoppeling maken een snelkoppeling maken en die naar de gewenste plaats knippen/kopiëren.

Notities:

1 Als je dat niet ziet staan selecteer je Tekstdocument en gebruik je .doc als bestandsformaat.

Edit: Wat hierboven wordt aangegeven (Bierbuikje) is ook mogelijk, maar met deze manier kom je achter de plaats waar Word staat.

Bewerkt: door Donald F. Duck
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...