Donald F. Duck Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 Je moet eerst eens dat bestand openen in Word. Maak een nieuw bestand aan (waar maakt niks uit) (Rechtermuisknop > Nieuw > Microsoft Office Word-document 1). Open dit bestand. Ik was btw ook vergeten te zeggen dat Word er niet opstaat wanneer er een papiertje als icoon is en dat je een melding krijgt als je het wil openen waar wordt gevraagd of je op internet info wil over een .doc of dat je een lijst wil met programma's waarmee je hem wil openen. Reageren
Cabyon Geplaatst: 21 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2009 Eh.. hij is echt kwijt! :o Reageren
Thundercover Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 Kan je niet gewoon je Office-dvd pakken en Word opnieuw installeren? Dat lijkt me de handigste oplossing op het moment. Reageren
Cabyon Geplaatst: 21 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2009 (bewerkt) Hebben we niet, hij was al voor geïnstalleerd. Toch bedankt, ik denk wel dat m'n vader Microsoft Office 2009 gaat kopen. EDIT: Bovendien, m'n vader is toch CEO bij Microsoft Nederland, dus hij komt er wel aan.. Bewerkt: 21 september 2009 door Cabyon Reageren
MegaPilot Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 Nou dan? Installeer zo'n trial van je Windows versie en voer je serial in. Is net hetzelfde.. Reageren
marcootje Geplaatst: 1 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2009 (Sorry voor de wat late post) Mocht het niet lukken, je zit niet vast aan Microsoft Office. Je kunt ook OpenOffice.org (gratis) of starOffice (betaald volgens mij, maar veel goedkoper dan M$ Office) gebruiken . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.