greyfox_ninja Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 Hallo allen, ik heb een vraag voor degene die er een beetje verstand van heeft. Ik heb 2 jaar geleden bij een telefoon abonnement een lcd monitor van techwood erbij gekregen. Het gaat om dit model: techwood 1510Lcd Nou heb ik hem van zolder afgehaald en hem opgepoetst zodat mijn vriendin hem kan gebruiken voor haar computer. Wat nou het probleem is, is dat ik hem niet aan kan sluiten omdat de stroomkabel ontbreekt. Op de monitor zit de volgende aansluiting voor de stroom, ik heb hem zelf even getekend aangezien ik nergens anders een voorbeeld kon vinden. Het gaat om een dc 12volt stekker met een 3.1 Ampére, 38 watt adaptor. Wie heeft er zon stekker+adaptor of kan me helpen om zon stekker + adaptor te vinden?, Ik vind het zonde om het scherm niet te gebruiken. Alvast hartelijk dank. Reageren
QinX Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 Ik denk dat het makkelijkste is gewoon een electronica zaak binnen te lopen met een print van de afbeelding of met de monitor zelf. Die helpen je graag verder Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 (bewerkt) aangezien je geen (kapotte kan ook) versie van zo'n adapter hebt, is het een beetje vervelend, want nu zal je electronicahandelaar niet weten welke type transfo hij moet bestellen. ook zal je wel wat geld moeten overhebben, want dit type aansluiting is al een 2tal jaar uit de handel, en dus zal je voor de transfo + een plugje (de aansluiting) + de werkuren = minstens 40 euro. ps: in welke eeuw bestonden nog schermen met externe transfo's????? Bewerkt: 22 september 2009 door Mr. Psycho Reageren
PinkDevil Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 Er zouden ook verloop stekkertjes kunnen zijn zodat je hem goedkoper kunt krijgen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.