Reinier93 Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 (bewerkt) 'Sony Wand' Natal Sony en Microsoft hebben tijdens de vorige E3 allebei motion sensing controllers aangekondigd. Volgens vele wordt dat de nieuwe standaard voor games. Ikzelf vind het maar niets, heb liever een oude traditionele controller. Hoe denken jullie erover? Bewerkt: 21 september 2009 door Reinier93 Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 Persoonlijk vind ik de oude controller beter. Als ik na een lange dag thuiskom wil ik niet in het rond staan dansen bij wijze van ontspanning, dan wil ik echt ontspannen. Met de oldskool controller dus. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 Ik heb toch lievern Sony Wand, een controller in de hand lijkt me fijner. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 Als ik game, game ik liever met een controller. Als ik toch zou moeten kiezen tussen die 2 systemen, dan zou ik voor Sony gaan. Niet omdat ik geen XBOX heb, maar ik denk dat de Sony Motion controller veel fijner werkt dan Natal vanwege de stick. Ik weet niet of ik hem zal kopen. Dat ligt ook weer aan de prijs en hoe de games in elkaar zitten. Het is denk ik voor een paar keer leuk en daarna ga je weer op je controller. Veel games zou je ook niet echt goed kunnen spelen met zo'n Motion Controller. We zullen zien. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 Als ik zoiets wil doen koop ik wel een Wii. Ik vindt dat zoiets niet past bij een Ps3 of Xbox 360 ik heb veel liever de oude controller. Ben wel eigenlijk benieuwd hoe het dan zou spelen. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Geplaatst: 24 september 2009 Als ik tussen 1 van de 2 zou moeten kiezen dan zou ik voor Natal gaan. Vooral omdat die Sony wand alleen maar die wand meet. Terwijl Natal echt heel je lichaam volgt. Zo zit je denk ik echt meer in de game. En bovendien kan Natal ook losse objecten scannen, en daar kunnen erg veel creatieve dingen mee worden gedaan. En bovendien heb ik niet zo veel vertrouwen in de Sony wand. Dat motion control ding in de standaard ps3 controller was erg slecht. Of het nou aan de games ligt die op de ps3 uitgebracht worden of aan dat ding zelf weet ik niet. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 26 september 2009 Rapport Geplaatst: 26 september 2009 Echt, wat overdreven met die motion sensing gedoe. Voor de PS3 en 360 zijn gewoon de normale controllers van nu goed. Ze gaan de kant van de Wii op. xD Reageren
FGras Geplaatst: 26 september 2009 Rapport Geplaatst: 26 september 2009 Sony wand??? je bedoeld motion controller Ik vond wii'en ook altijd wel leuk bij vrienden dus ik denk dat ik de motion controller wel ga kopen. echter speel ik dan nog wel de meerderheid met mijn normale controller Reageren
Reinier93 Geplaatst: 27 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2009 Sony wand??? je bedoeld motion controllerIk vond wii'en ook altijd wel leuk bij vrienden dus ik denk dat ik de motion controller wel ga kopen. echter speel ik dan nog wel de meerderheid met mijn normale controller Zo wordt hij genoemd over het algemeen ook al heeft Sony gezegd dat het nog niet de definitieve naam is. Heb zojuist een filmpje gezien waaron de Wand gebruikt wordt in LBP. Mijn mening veranderd wel zolang de wand niet verplicht wordt en elk spel is speelbaar met de Dualshock vind ik het best. Reageren
FGras Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Geplaatst: 27 september 2009 ziet er tof uit! Kan niet wachten totdat ik zo'n ding in huis heb liggen Motion Controller vind ik toch een mooiere naam Reageren
jorisgtalcs Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 (bewerkt) Ik weet niet of ik dit zal kopen maar voor controller ga ik toch liever voor de xbox360. dat speeld echt beter ook voor rachen kan je de R2 en L2 veel verder indruken als je alle games er mee kan spellen vraag ik me af hoe dat in gta gaat kan je dan sneller renen of springen of een beweging maken die normaal niet kan ???? Bewerkt: 29 september 2009 door jorisgtalcs Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 ziet er tof uit! Kan niet wachten totdat ik zo'n ding in huis heb liggen Motion Controller vind ik toch een mooiere naam Ik vindt dat de naam Sony Wand ook wel iets heeft. Het klinkt grootser dan gewoon een motion controller. Reageren
FGras Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Ik weet niet of ik dit zal kopen maar voor controller ga ik toch liever voor de xbox360. dat speeld echt beter ook voor rachen kan je de R2 en L2 veel verder indruken als je alle games er mee kan spellen vraag ik me af hoe dat in gta gaat kan je dan sneller renen of springen of een beweging maken die normaal niet kan ???? ik denk niet dat je gtaiv er mee kan spelen Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Dan oudenze nog een apparte GTA moeten maken waarschijnlijk, maar het zou mogelijk kunnen zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.