dizzyadaze Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 Hey, ik heb automatic media scan aangezet maar ik moet het eerst handmatig laten scannen voordat hij het afspeelt. weet iemand warom of wat ik moet doen?? Thx alot =p :tu: Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 21 september 2009 Rapport Geplaatst: 21 september 2009 Hey,ik heb automatic media scan aangezet maar ik moet het eerst handmatig laten scannen voordat hij het afspeelt. weet iemand warom of wat ik moet doen?? Thx alot =p :tu: Ja dat klopt dat heb ik ook altijd al zo gehad 'kweet ook niet waarom dat zo is. Maar ik zou het ook wel eens willen weten. Misschien komt het omdat je soms je User Track map update met nieuwe muziek en steeds daarna moet je weer handmatig scannen ofzo Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 Dat "Scannen" moet je zien als "Importeren" Je importeert ze dus als het ware Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 Dat "Scannen" moet je zien als "Importeren" Je importeert ze dus als het ware Dan nog als je 1 keer geimporteerd hebt (in jou taal dan) dan zou het toch genoeg moeten zijn, en al helemaal als je het op automatic hebt gezet. Dus graag volgende keer een bruikbare waarde toevoegen Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 2 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2009 Dat "Scannen" moet je zien als "Importeren" Je importeert ze dus als het ware Dan nog als je 1 keer geimporteerd hebt (in jou taal dan) dan zou het toch genoeg moeten zijn, en al helemaal als je het op automatic hebt gezet. Dus graag volgende keer een bruikbare waarde toevoegen Het is toch zo Gozer ga iets doen, leer coden ofzo dan hebben we teminste nog wat aan je Reageren
DeathPenalty Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Die mafkees moet ff rustig aan doen, helemaal als je gewoon bruikbare tips geeft. >>> Door VWO-er: Stoppen met dat gebekvecht en los jullie geschillen op een normale, nette manier per PB op.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.