Majinaii Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Vanaf wanneer kun je de gym bezoeken en daar ook trainen??....want volgens mij kan ik er na 3 missies nog niet in...! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Vanaf wanneer kun je de gym bezoeken en daar ook trainen??....want volgens mij kan ik er na 3 missies nog niet in...! Volgens mij na de missie Drive-By. Kijk eens in de Walktrough,misschien staat het daar wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DragonLord Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Na volgens mij 5 of 6 missies krijg je een filmpje waar Ryder tegen je zegt dat je naar de gym moet gaan om je spieren te trainen en al die shit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.