iefen Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 ik heb een hd4350 en die wil ik graag overclocken is het dan gewoon handig om in ati ccc gewoon de clockspeed omhoog te halen met kline beetjes? of gewoon op zon knop klikken en dan darna op oke? Reageren
QinX Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 ik heb een hd4350 en die wil ik graag overclocken is het dan gewoon handig om in ati ccc gewoon de clockspeed omhoog te halen met kline beetjes? of gewoon op zon knop klikken en dan darna op oke? Furmark aanzetten op de achtergrond en dan met CCC inderdaad beetjes omhoog gaan. Als je tegen het limiet van CCC loopt moet je overstappen op Rivatuner als je meer wilt Reageren
Thundercover Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 Topic opgeruimd. Als je iemand niet normaal kan helpen, post dan niet. Reageren
PinkDevil Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 ik heb een hd4350 en die wil ik graag overclocken is het dan gewoon handig om in ati ccc gewoon de clockspeed omhoog te halen met kline beetjes? of gewoon op zon knop klikken en dan darna op oke? Furmark aanzetten op de achtergrond en dan met CCC inderdaad beetjes omhoog gaan. Als je tegen het limiet van CCC loopt moet je overstappen op Rivatuner als je meer wilt Het probleem met rivatuner is dat het gemaakt is voor Nvidea kaarten en niet voor ATI kaarten. Reageren
QinX Geplaatst: 22 september 2009 Rapport Geplaatst: 22 september 2009 ik heb een hd4350 en die wil ik graag overclocken is het dan gewoon handig om in ati ccc gewoon de clockspeed omhoog te halen met kline beetjes? of gewoon op zon knop klikken en dan darna op oke? Furmark aanzetten op de achtergrond en dan met CCC inderdaad beetjes omhoog gaan. Als je tegen het limiet van CCC loopt moet je overstappen op Rivatuner als je meer wilt Het probleem met rivatuner is dat het gemaakt is voor Nvidea kaarten en niet voor ATI kaarten. Nu kraam je zelf onzin uit. Rivatuner is oorspronkelijk gemaakt voor Nvidia kaarten ja. Maar is al een lange tijd ook zeer geschikt voor ATI kaarten. Limbolander en ik hebben het beide gebruikt voor onze HD4770's Even de feiten op een rij hebben voor je zulke dingen roept Reageren
ikt Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 ik heb een hd4350 en die wil ik graag overclocken is het dan gewoon handig om in ati ccc gewoon de clockspeed omhoog te halen met kline beetjes? of gewoon op zon knop klikken en dan darna op oke? Furmark aanzetten op de achtergrond en dan met CCC inderdaad beetjes omhoog gaan. Als je tegen het limiet van CCC loopt moet je overstappen op Rivatuner als je meer wilt Wel handig om te vermelden dat 80 graden of meer warmpjes is voor een videokaart. Reageren
PinkDevil Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 ik heb een hd4350 en die wil ik graag overclocken is het dan gewoon handig om in ati ccc gewoon de clockspeed omhoog te halen met kline beetjes? of gewoon op zon knop klikken en dan darna op oke? Furmark aanzetten op de achtergrond en dan met CCC inderdaad beetjes omhoog gaan. Als je tegen het limiet van CCC loopt moet je overstappen op Rivatuner als je meer wilt Het probleem met rivatuner is dat het gemaakt is voor Nvidea kaarten en niet voor ATI kaarten. Nu kraam je zelf onzin uit. Rivatuner is oorspronkelijk gemaakt voor Nvidia kaarten ja. Maar is al een lange tijd ook zeer geschikt voor ATI kaarten. Limbolander en ik hebben het beide gebruikt voor onze HD4770's Even de feiten op een rij hebben voor je zulke dingen roept Ik kraam geen onzin uit. Ik zeg dat het voor Nvidia is gemaakt niet dat het niet werkt met ATI kaarten. Maar het beste is als je gewoon een tool gebruikt die voor ATI kaarten is gemaakt. Reageren
wesley123 Geplaatst: 23 september 2009 Rapport Geplaatst: 23 september 2009 ik heb een hd4350 en die wil ik graag overclocken is het dan gewoon handig om in ati ccc gewoon de clockspeed omhoog te halen met kline beetjes? of gewoon op zon knop klikken en dan darna op oke? Furmark aanzetten op de achtergrond en dan met CCC inderdaad beetjes omhoog gaan. Als je tegen het limiet van CCC loopt moet je overstappen op Rivatuner als je meer wilt Het probleem met rivatuner is dat het gemaakt is voor Nvidea kaarten en niet voor ATI kaarten. Nu kraam je zelf onzin uit. Rivatuner is oorspronkelijk gemaakt voor Nvidia kaarten ja. Maar is al een lange tijd ook zeer geschikt voor ATI kaarten. Limbolander en ik hebben het beide gebruikt voor onze HD4770's Even de feiten op een rij hebben voor je zulke dingen roept Ik kraam geen onzin uit. Ik zeg dat het voor Nvidia is gemaakt niet dat het niet werkt met ATI kaarten. Maar het beste is als je gewoon een tool gebruikt die voor ATI kaarten is gemaakt. Het werkt zoals gezegt gewoon met ATI kaarten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.